Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محمد حسین کنعانی زادگان روز گذشته به صورت لایو با طرفداران پرسپولیس و دنبال کنندگان صفحه شخصی‌اش صحبت کرد و در برابر سوال‌های آن‌ها توضیحاتی کوتاه را ارائه کرد.

لایو کنعانی‌زادگان جدا از مسئله پیشنهادهای خارجی یک حاشیه بزرگتر هم ایجاد کرد و آن کامنت طعنه آمیز علیرضا بیرانوند بود.

بیشتر بخوانید: پیام کنعانی‌زادگان به پرسپولیسی‌ها از خودروی لوکسش/ کنایه عجیب بیرانوند

گلر سابق تیم فوتبال پرسپولیس در میان نظرهای هواداران خطاب به کنعانی‌زادگان گفت: حسین؟ دو سه ماه دیگر روت می‌شه برای این هوادارای دوست داشتنی لایو بذاری؟

دروازه بان تیم ملی کشورمان حالا با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش آن جمله جنجالی را شوخی عنوان کرده و از مدافع پرسپولیس بابت تحمل شوخی‌هایش تشکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا بیرانوند پرسپولیس خبر ویژه علیرضا بیرانوند محمدحسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست

مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس که علاقه ویژه‌ای به علیرضا بیرانوند در جمع سرخ‌پوشان داشت به تیم الریان قطر پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وسلی ننکا که در دو فصل گذشته به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس، عضو کادر فنی یحیی گل‌محمدی بود، سال گذشته به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی از باشگاه پرسپولیس خواسته بود با جدایی وی موافقت شود و نهایتاً در ۲۶ دی برای اقاله همکاری خود با پرسپولیس به توافق رسید.

وی قبل از حضور در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، برای مدت ۲۰ سال در باشگاه‌های معتبر فوتبال قطر به عنوان مربی دروازه‌بانی فعالیت داشت.

پس از این جدایی، صحبت‌هایی برای حضور او در الریان قطر مطرح شده بود که در روز گذشته او به صورت رسمی کار خود را در این تیم آغاز کرد آغاز کرد.

منبع: خبرورزشی

کد خبر 740221

دیگر خبرها

  • حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • استوری کنعانی زادگان؛ خدایا شکرت که هستی! + عکس
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱