Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می رسد WhatsApp در تلاش است ویژگی‌ای را معرفی کند که به شما امکان می‎دهد به طور خودکار استیکرها را جستجو کنید. این برنامه بر اساس آنچه در چت باکس تایپ شده است، استیکرهایی که در تلفن همراهتان دارید را به شما نشان می دهد.

با توجه به تصاویری که از WABetaInfo ارائه می شود، هنگامی که برنامه پیشنهادی در واتس‌اپ عرضه شود نماد استیکر متفاوت برای شما ظاهر شده و سپس می توانید روی نماد ضربه بزنید تا همه استیکرها را ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر فقط استیکرهای داخلی این برنامه پشتیبانی می شوند. با این حال ، توسعه دهندگان دیگر مانند Sticker Maker تلاش می کنند تا به زودی استیکرهای خود را با این بروزرسانی سازگار، همچنین شکلک ها را با استیکرها مرتبط کنند. این به صورت یک به روزرسانی نرم افزاری معرفی می شود که به زودی صورت می‌گیرد.

البته ابتدا باید منتظر آپدیت جدید واتس‌اپ باشید تا همه این‌ها ممکن شود. این ویژگی با به روزرسانی آینده واتس‌اپ در iOS و Android در دسترس خواهد بود. اگر خیلی بی تاب هستید می توانید هر چند وقت یک بار به بررسی App / Play Store بپردازید یا به سادگی به روزرسانی های خودکار برنامه را از فروشگاه برنامه مربوطه خود روشن کنید. به این ترتیب ، قبل از بقیه، به روزرسانی را دریافت خواهید کرد. فقط مطمئن شوید که دستگاه شما به Wi-Fi متصل شده و روزرسانی ها را بارگیری می‌کند، در غیر این صورت ممکن است حجم زیادی از داده تلفن همراهتان مصرف شود.

بیشتر بخوانید

چگونه ویژگی پیام های موقت در واتساپ را فعال کنیم؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واتس اپ پیامرسان واتس اپ استیکر جدید بروزرسانی جدید whatsapp واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و کاربردی برای تعمیر و براق کردن شیر آب حمام و دستشویی (فیلم) تعمیر کنترل تلویزیون با الکل و ورق قرص (فیلم) نحوه تعویض و نصب بی دردسر دستگیره در اتاق و سرویس بهداشتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • ضربه کاری چین به واتساپ
  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب