Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مناسبت روز جهانی قدس بیان کرد: نشانه‌های بسیاری از فروپاشی سیاسی نظام حاکمیتی در رژیم صهیونیستی به چشم می‌خورد و برنامه گسترده برای انتقال مهمانان ناخوانده فلسطین به منطقه «پاتاگونیا» در آرژانتین، نشانه‌ای روشن از اضمحلال آرمان جعلی ارض مقدس صهیونیست‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تلاش‌های مجدانه و همت گسترده مردم فلسطین برای بازپس‌گیری کشور اشغال شده‌شان و روحیه ایستادگی و مقاومتی که در برابر ظالمان صهیونیست دارند، باعث شده است که شکنندگی جریان صهیونیست به اوج برسد و هر روز نشانه‌های بیشتری از نابودی این غده سرطانی آشکار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این پیروزی به دست نیامده است مگر با استقامت و مقاومت طولانی مدت و جدی مردم فلسطین که به قیمت هزینه کردن از جان و مال و ناموس خودشان ایستادند، از ارزش‌های دینی حفاظت کردند و در خط مقدم این جبهه نقش‌آفرینی کردند.

طاهری تاکید کرد: ما با عنوان مسلمانانی که به دستور پیامبر اعظم وظیفه داریم در مقابل ظلم بایستیم و طبق قاعده قرآنی «لا یَظلمونَ و لا یُظلمون»، همان‌طور که اجازه نداریم ظلم کنیم، همان‌طور هم اجازه نداریم ظلم را بپذیریم.

او عنوان کرد: اگر در گوشه و کنار جهان اسلام و حتی اقصی نقاط جهان به مظلومی ظلم شود، اسلام عزیز این تکلیف را بر عهده ما گذاشته است که در قبال ظلمی که انجام می‌شود، اعلام موضع کنیم و اگر می‌توانیم جلوی آن ظلم را بگیریم.

بیشتر بخوانید

پرچم رژیم صهیونیستی در بوشهر به آتش کشیده می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: مردم مظلوم فلسطین - که سال‌ها در خط مقدم جبهه مقاومت برابر ظالمان و صهیونیست‌های خبیث قرار گرفته و هزینه‌های اصلی را در این مسیر پرداخت کرده‌اند - حداقل انتظارشان از دیگر مسلمانان جهان این است که از آن‌ها پشتیبانی کنند و آن‌ها را در میدان مبارزه تنها نگذارند.

طاهری بیان کرد: مسلمانان وظیفه دارند با حمایت‌های مادی و معنوی، زمینه استمرار این حرکت و جریان مبارزه را برای آن‌ها فراهم کنند و به طور طبیعی ما که به دستور اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) مامور به حمایت از مظلومان هستیم و تقدس قبله اول مسلمانان در روایات متعددی به ما رسیده است و حفاظت از حرمت این ارض اقدس را به‌عنوان تکلیف برای ما قرار داده‌اند، وظیفه‌ سنگین‌تری داریم که در مقابل ظلم متجاوزان و هتک حرمت به مقدسات بی‌اعتنا نباشیم.

او، با بیان اینکه وظیفه داریم به قدر توان خود در میدان مقابله با سرچشمه نکبت و خباثت نقش‌آفرینی کنیم، گفت: حداقل کاری که می‌توانیم بکنیم این است که در روز جهانی قدس ـ که تدبیر داهیانه و طراحی دقیق و راهبردی حضرت امام راحل (قدس سره الشریف) است و استمرار این جریان مقدس مورد تأکید همیشگی رهبر معظم انقلاب است ـ در حد وسع خود نقش‌آفرینی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به شرایط اجرای این رسالت مهم ادامه داد: اکنون که به علت شرایط کرونا حضور در خیابان‌ها برای ما فراهم نیست، به صورت حمایت معنوی و تولید محتوا در فضای مجازی اعلام موضع می‌‎کنیم و نقش خود را ایفا خواهیم کرد.

طاهری بیان کرد: از خداوند می‌خواهیم که ما را در قبال این رسالت و ماموریت تاریخی هوشیار قرار بدهد و ما را موفق کند که در مسیر آزادی قدس شریف و تحقق وعده نائب امام زمان، نقشی جدّی داشته باشیم و جهت‏‌بخش و اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس روز جهانی قدس رژیم صهیونیستی فلسطین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بخش‌هایی از هم‌خوانی جمعی از کارگران در ابتدای دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها