Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:29:48 GMT

پرداخت تسهیلات به مددجویان تسهیل شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۶۰۷

پرداخت تسهیلات به مددجویان تسهیل شود

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  «بهزاد باباخانی»سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه عصر پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) توانست بیشتر از تعهدات اشتغال خود در سال ۱۳۹۹ شغل ایجاد کرد که قابل تقدیر است و امیدوارم این رویه در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، آموزش را عامل بسیار مهمی در اشتغالزایی دانست و گفت: آموزش اگر با اصول صحیح همراه باشد و منجر به مهارت آموزی شود نقش مهمی در ایجاد اشتغال خواهد داشت.

او بیان کرد: کمیته امداد باید در این زمینه با همکاری فنی و حرفه‌ای به مددجویانی که به آنها تسهیلات اشتغال تعلق می‌گیرد آموزش منجر به مهارت آموزی ارائه دهد.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه حدود ۲۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه این نشست اظهار داشت: سامانه گرمسیری خدمت بزرگ نظام به مرزنشینان این استان بود و هم اکنون ۲۳ هزار هکتار اراضی مرزی استان را آبیاری می‌نماید که در صورت بهره‌وری و مدیریت صحیح آب آن، موجب افزایش اشتغال می‌گردد.

باباخانی در بخش دیگری از سخنانش به بازدید خود از شرکت ایران خودرو صحنه اشاره کرد و گفت: رشد ۶۵ درصدی تولید و افزایش میزان اشتغال در این شرکت آنهم در سالی که تحریم‌ها به اوج خود رسیده بود نشان از نقش‌آفرینی مثبت کارگران در این شرکت دارد که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مددجویان کمیته امداد استانداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مصیب حیدری گفت: کمیته امداد منطقه یک یاسوج در مجموع ۵۷۲۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۱۴۰۰۰ نفر را تحت حمایت خود دارد و ماهیانه در سرفصل‌های مختلف به آنان خدمت رسانی می‌کند. 
وی ادامه داد: ماهانه بیش از ۹ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت برای خانواده‌های مددجو واریز می‌شود که در سال گذشته این اداره ۱۰۸ میلیارد تومان بوده کمک معیشت به خانواده‌های مددجوی تحت حمایت پرداخت کرده است. 
رئیس کمیته امداد منطقه‌ی یک یاسوج با اشاره به اینکه در سال گذشته در حوزه حمایت به ۸ هزار و ۳۲۹ خانوار خدمت در زمینه‌های مختلف ارائه شده است، افزود: پرداخت ۳۹۹ میلیون تومان کمک موردی به ۶۶۵ خانوار و ۱۵۰ فقره تسهیلات کارگشایی معرفی به بانک با اعتبار سه میلیارد تومان از اقدامات کمیته امداد منطقه‌ی یک یاسوج در سال گذشته بوده است. 
وی اضافه کرد: اهداء ۲۵۳ فقره جهیزیه به مبلغ هشت میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان، توزیع ۴۰۰ دسنگاه لوازم خانگی از جمله بخاری آبگرمکن، یخچال، ماشین لباسشویی و کولر به ارزش یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون و همچنین پرداخت ۱۰۳۰ مورد اجاره مسکن به مبلغ ۵۰۹ میلیون تومان از دیگر اقدامات کمیته امداد منطقه‌ی یک یاسوج در سال گذشته است. 
حیدری یکی از برنامه‌های کمیته امداد در طول سال را پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان عنوان و بیان کرد: در این خصوص از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال گذشته دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در زمینه مسکن، فرهنگی، معیشتی و دیگر موارد به ۱۴۴ خانوار پرداخت شد. 
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در مجموع کل خانوار برخوردار از خدمات حمایتی این اداره ۸۲۳۹ خانوار بوده که در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد و ۹۷۸ میلیون تومان فقط در زمینه‌های مختلف حمایتی به آنان مساعدت شده است.

دیگر خبرها

  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال مددجویان در کرمانشاه محقق شد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد