Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به «مسابقه مجازی ماه مبارک رمضان به روایت تصویر» تا روز عید سعید فطر امسال خواهد بود.

«محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: مسابقه مجازی ماه مبارک رمضان به روایت تصویر در قالب موضوع های «دعا، نیایش و همدلی مومنانه» توسط کانون فرهنگی، هنری الرحمن مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری الرحمن مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای به تصویر کشیدن «دعا، نیایش و همدلی مومنانه» مردم هم استانی، اقدام به برگزاری «مسابقه مجازی ماه مبارک رمضان به روایت تصویر» به همت کانون فرهنگی، هنری الرحمن کرده است.

 

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه مجازی، می توانند تا عید سعید فطر، تصاویر منتخب خود را در واتساپ به شماره ۰۹۲۱۱۹۴۳۱۸۷ ارسال کنند.

 

کریمیان با اشاره به اینکه ارسال آثار برای عموم به این مسابقه آزاد است، گفت: به ۱۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه یک میلیون ریال اهدا خواهد شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه مجازی مسجد صاحب الزمان عج کانون فرهنگی و هنری ماه رمضان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی اعلام کرد: ۱۵۰۲ عضو جدید از ابتدای سال تاکنون در سامانه بچه‌های مسجد ثبت نام کردند.

دکتر تقی صادقی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد از اعضای جدید، تعداد عضوهای کانون‌های مساجد استان به ۲۸ هزار نفر رسیده است.

وی سال جدید را سالی پر کار و با برنامه‌ها و طرح های متنوع ویژه کانون‌های مساجد اعلام کرد و گفت: برنامه‌های طراحی شده و در دست اجرا که در قالب طرح به بنیاد شهید آوینی وزارت ارشاد ارائه و مورد حمایت قرار گرفته، هم اکنون آماده اجرا است.

صادقی اجرای طرح استانی «خانه های نور» با هدف ساماندهی و ارتقاء دوره ها و محافل قرآنی خانگی در نقاط مختلف استان، آموزش مربیان قرآنی و کیفیت بخشی به محافل قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی در این قالب، تهیه و تدوین «مرزبانان فرهنگ» با محوریت ۱۵ کانون فرهنگی هنری در ۱۵ روستای منطق مرزی استان و تعریف برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی متفاوت از جمله این طرح‌های نام برد.

وی افزود: «ندگی پویا» با آموزش و مهارت افزایی سبک زندگی اسلامی، طرحی با محوریت ایثار و شهادت با شناسایی کانون‌های تخصصی ایثار و شهادت و آموزش تاریخ شفاهی شهدا  و آشنایی با مفهوم و روش‌های شناسایی و ترویج گفتمان ایثار و شهادت از آن جمله نام برد.

این مقام مسئول همچنین به اجرای طرح‌های توانمندسازی مدیران و رابطان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در قالب  دوره آموزشی و با حضور اساتید ارزشمند از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، «تربیت حافظان قرآنی» و «محله هنر» با محوریت مساجد و فعالان کانون‌های مسجد استان اشاره کرد و گفت: به زودی شاهد اجرای طرح‌های حمایت شده فوق خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • برگزیدگان مسابقه فیلم مستند «روایت راه» در یاسوج معرفی شدند
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده
  • تجلیل از برگزیدگان مسابقه مستند روایت راه و مسابقه عکس حماسه غیرت
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند