Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، آخوند ابوبکر خوجملی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت روز قدس شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: بیش از ۷۰ سال دست که رژیم صهیونیستی قبله نخست مسلمین جهان را به سلطه خود در آورده و هر روز مردم مظلوم و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.
وی تصریح کرد: برای آزادی مردم فلسطین و قدس شریف باید در بین مسلمین جهان حساسیت دینی به عنوان قبله نخست مردم ایجاد کنیم که امروز پرچمدار این مسئله دینی انقلاب اسلامی بوده و باید در همه موضع‌گیری‌های خود این حساسیت را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر ادامه داد: فلسطین سنگر اول جهان اسلام بوده و در هم شکست شدن فلسطین سبب شکست شدن کل سرزمین جهان اسلام خواهد شد.
* در صحنه بودن مردم و حساسیت افکار عمومی نسبت به قدس سبب پیروزی مردم فلسطین می‌شود
امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار کرد: مسئله اول امروز جامعه بشری و امت اسلامی اسارت قدس شریف توسط رژیم صهیونیستی بوده و راه برون‌رفت از این معضل حساسیت افکار عمومی نسبت به آزادی قدس شریف و در صحنه بودن مردم است.
حجت‌الاسلام محمود ترابی گفت: باید مسئله اصلی همه مسلمین جهان آزادی قدس شریف باشد و زمانی که مردم برای آزادی قبله اول مسلمین به صورت یکپارچه وارد صحنه شوند، قطعا پیروز خواهند شد.
وی تصریح کرد: نابودی رژیم صهیونیستی با توجه به آیات الهی نزدیک است و امید داریم بار دیگر پرچم سربلندی و عزت امت اسلامی دوباره در این سرزمین به اهتزاز در آید.
* آزادی قدس فقط مختص یک روز نباشد
امام جمعه بلوچ اهل‌سنت محمودآباد گالیکش در این نشست اظهار کرد: آرمان هر انسان آزاده در جهان آزادی قدس شریف بوده و چندین دهه است که مردم مظلوم فلسطین برای آزادی مسجدالاقصی و کشور خود مقاومت و ایستادگی کردند.
وی تصریح کرد: متاسفانه آزادی قدس و مردم فلسطین تبدیل به شعار شده و تنها در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به آن پرداخته می‌شود.
مولوی نعمت‌الله مشعوف گفت: قضیه فلسطین باید در طول سال پرداخته شود و برای نسل جدید این موضوع تبیین شود.
وی ادامه داد: باید این فرهنگ در بین مسلمانان نهادینه شود که برای حفاظت از آرمان‌های اسلام باید با مجاهدت و شجاعت مبارزه و مقاومت کرد و این مسئله در مورد آزادی قدس هم صدق می‌کند.
* از تمام ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت روز قدس استفاده می‌شود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی و رژه خودرویی از همه ظرفیت‌های موجود شهرستان در راستای فضای مجازی برای برنامه‌های با تولید محتوا برای گرامیداشت روز قدس استفاده می‌شود.
فرزانه جعفری گفت: رسالت هر آزادخواه و آزاد زیست در حمایت از فلسطین و محور مقاومت آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی است.
وی ادامه داد: شهید سردار سلیمانی به ما آموخت که اسلام مرز جغرافیایی ندارد و هر جا مسلمانی مورد ظلم واقع شود باید وارد میدان شده و از او حمایت و دفاع کنیم.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: اهل سنت رژیم صهیونیستی فلسطین اسلام معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس فرزانه جعفری ظرفیت فضای مجازی گرامیداشت روز قدس عدم برگزاری راهپیمایی حمایت از فلسطین شهید سردار سلیمانی چنگال رژیم صهیونیستی قضیه فلسطین امام جمعه بلوچ اهل سنت امام جمعه گنبدکاووس امام جمعه اهل سنت نگین شهر رژیم صهیونیستی آزادی قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند

رئیس‌جمهور گفت: آمریکا به دنبال این بود که با عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای منطقه برای این رژیم حاشیه امن ایجاد کند، اما نتوانست و امروز صهیونیست‌ها منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به سریلانکا، با حضور در مسجد جامع «کالپیتی» شهر کلمبو، ضمن دیدار و گفت‌وگو با نمازگزاران، نماز مغرب را نیز در این مسجد اقامه کرد و با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر کلمبو، ابراز امیدواری کرد که مذاکرات صورت گرفته میان دو کشور به گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های فیمابین منجر شود.

وی طراحی و اجرای مجموعه سد، نیروگاه و تونل انتقال آب «اومااویا» از سوی شرکت‌های متخصص ایرانی را نماد همکاری‌های موفق دو کشور دانست و افزود: امیدواریم بهره‌برداری از این طرح‌ها افزایش رفاه مردم سریلانکا را در پی داشته باشد.

رئیس‌جمهور در ادامه وحدت و انسجام را نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام دانست و گفت: دشمنان و در رأس آنان آمریکا، با ایجاد گروهک‌های تروریستی مانند داعش به دنبال ایجاد ناامنی، کشتار و تفرقه در جهان اسلام هستند، بنابراین بسیار ضرورت دارد از هر اقدام و گفتاری که میان مسلمانان تفرقه ایجاد می‌کند، پرهیز شود.

آیت‌الله رئیسی در ادامه ظلم و ستم بی‌سابقه رژیم صهیونیستی و کشتار و نسل‌کشی در غزه را نتیجه وجود اختلافات در امت اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) از ۴۵ سال پیش رژیم صهیونیستی را غده‌ای سرطانی برای امنیت منطقه دانسته و بر آزادی فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید کرده بودند و امروز حقانیت این سخن امام راحل، بر همگان روشن شده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق فلسطینیان را وظیفه همه مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان می‌داند و معتقد است امروز حمایت از کسانی که از خانه، وطن، دین، ناموس و جان و عزت خود دفاع می‌کنند، شاخصی برای کشورهاست که آیا مدافع شرافت هستند، یا همراه شرارت.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: آمریکا مردم ایران را بابت دفاع از حق و عدالت مورد تحریم‌های ظالمانه قرار داد، اما جوانان ما تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و امروز ایران در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است؛ دشمن تلاش کرد پیشرفت ایران را متوقف کند، اما ملت ایران اراده کرد پیشرفت کند و در این جنگ اراده‌ها ملت ایران پیروز شد.

آیت‌الله رئیسی همچنین با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه ما آموختند که رمز موفقیت توکل بر خدا و اعتماد به نفس و داشته‌های درونی است، گفت: دشمنان برای متوقف کردن ملت ایران علاوه بر تحمیل ۸ سال جنگ به ما، تلاش کردند با ترور، انفجار، توطئه و فتنه‌های متعدد این مردم را از ادامه مسیرش منصرف کنند، اما موفق نشدند؛ امروز مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه نه فقط مورد توجه نظام اسلامی ایران بلکه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است که معتقدند نباید تن به زیاده‌خواهی‌ها و مظالم نظام سلطه داد.

منبع: ایرنا

کد خبر 747668

دیگر خبرها

  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • خطرات ناگفته درباره دستمال توالت