Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- مرجع تقلید شیعیان گفت: سران استکبار و ایادی منطقه‌ای آنان بدانند که دیگر حمایت‌هایشان نمی‌تواند جان صهیونیست را که نفس پایانی را می‌کشد زندگی مجدد دهد و بدانند طرح عادی‌سازی با این رژیم به‌جز رسوایی و ذلت ثمره دیگری نخواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از     قم ، متن پیام آیت‌الله نوری همدانی به مناسبت روز قدس به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس یادگار امام راحل جهت اعلام انزجار از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است.

بر همه مسلمان واجب و لازم است انزجار خود را نسبت به این رژیم غیرمشروع اعلام داشته و از قدس شریف حمایت کنند و لازم است ملت‌های آزادیخواه جهان با همبستگی و اتحاد به عمر صهیونیست پایان داده و یک دولت مستقل متکی با آرای خود مردم فلسطین تشکیل دهند.

هشدار سخنگوی گروهان‌های قدس به رژیم صهیونیستی / ندای «حی علی الجهاد» در قدس طنین‌انداز شده است شهادت سردار سلیمانی نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک ساخت/به شکل مجازی باید روز قدس را زنده نگه داشت اهتزار پرچم فلسطین در قم/ آیت‌الله سعیدی:مراسم‌های روز قدس نمادین نیست

سران استکبار و ایادی منطقه‌ای آنان بدانند که دیگر حمایت‌هایشان نمی‌تواند جان صهیونیست را که نفس پایانی را می‌کشد زندگی مجدد دهد و بدانند طرح عادی‌سازی با این رژیم به‌جز رسوایی و ذلت ثمره دیگری نخواهد داشت.

ما این طرح عادی‌سازی روابط با اسرائیل را به‌شدت محکوم می‌کنیم و امسال همانند سال قبل به جهت ویروس منحوس کرونا امکان حضور و تجمع و راهپیمایی وجود ندارد اما همه باید به هر طریق ممکن نفرت خود را از صهیونیست اعلام و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین بیان کنند.

انتهای پیام/450/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله بامداد سه‌شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است

به گزارش مشرق، حزب‌الله اعلام کرد که « «محمد خلیل عطیه»» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «قانا» در جنوب لبنان بود.

همزمان نیز منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟