Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@17:47:26 GMT

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا جهان ۱۷ اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۲۱۸۳

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا جهان ۱۷ اردیبهشت

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در جهان تا امروز_ جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه_ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق آخرین آمارهای جهانی منتشر شده در خصوص واکسیناسیون کرونا در جهان، تا امروز یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۱۷۶ دوز واکسن کرونا در کشورهای مختلف تزریق شده است.

بر اساس این آمار، تعداد واکسیناسیون انجام شده در ۱۰ کشور اول با بیشترین دوز تزریقی به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز درصد واکسیناسیون کرونا به جمعیت کل است)

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین ۲۸۹ میلیون و ۶۲۷ هزار نفر (۱۴.۹ درصد)

۲. آمریکا ۲۵۱ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۷۵۲ نفر (۴۵ درصد)

۳. هند ۱۶۴ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۲۴۸ نفر (۹.۷ درصد)

۴. برزیل ۵۱ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۵۸۳ نفر (۱۶.۲ درصد)

۵. برزیل ۵۱ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۸۹۰ نفر (۵۲.۳ درصد)

۶. آلمان ۳۱ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۹۹۹ نفر (۳۰.۶ درصد)

۷. ترکیه ۲۴ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۸۳ نفر (۱۷.۴ درصد)

۸. فرانسه ۲۴ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۳۳۸ نفر (۲۶.۴ درصد)

۹. ایتالیا ۲۱ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۸۲۲ نفر (۲۵.۷ درصد)

۱۰. اندونزی ۲۱ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۷۵۴ نفر (۴.۹ درصد)

کد خبر 491699

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن واکسن کووید ۱۹ تولید واکسن کرونا تزريق واکسن کرونا واکسیناسیون واکسن جدید واکسیناسیون کرونا روند ساخت واکسن کرونا واکسن آنفلوآنزا واردات واکسن کرونا واکسن کرونای فایزر تولید واکسن ایرانی کرونا واکسن کرونا در ایران دريافت واکسن کرونا دريافت واکسن فايزر واکسیناسیون همگانی کرونا تست انسانی واکسن کرونا خرید واکسن کرونا واکسن آسترازنکا واکسن روسی کرونا واکسن ایرانی کرونا زمان توزيع واکسن کرونا واکسن مدرنا توزیع واکسن کارآزمایی واکسن کوبایی آمار واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون عمومی کرونا واکسیناسیون کرونا در ایران واکسیناسیون کرونا در جهان روند واکسیناسیون کرونا در جهان تولید واکسن کرونا در جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در پایان هفته بیست و چهارم توانست ۴۵ امتیاز کسب کند و در رده سوم جدول قرار گیرد. سپاهان با هدایت «ژوزه مورایس» موفق شد روز گذشته، ملوان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا طلسم عدم پیروزی برابر این تیم را پس از ۱۰ سال بشکند.

سپاهان با اینکه در دیدارهای اخیر نتوانسته آن طور که باید رضایت هواداران خود را به دست آورد اما شاگردان مورایس در ۳ بازی اخیر خود برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان، نساجی و ملوان توانسته‌اند آمار خوب ۸۴ درصد پاس صحیح در هر بازی را از خود به ثبت برسانند.

بازیکنان سپاهان در مصاف با صنعت نفت آبادان که با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند، ۶۲۰ پاس به یکدیگر ارسال کردند که ۷/‌‬ ۸۴ درصد آنها صحیح بود. زردپوشان در مصاف خانگی با نساجی، ۵۶۳ رد و بدل کردند که باز هم دقت پاس آنها ۷/‌‬ ۸۴ بود. در دیدار روز گذشته شاگردان مورایس اختلاف چشمگیری نسبت به حریف از لحاظ تعداد پاس‌های رد و بدل شده نداشتند، اما آمار خوب ۴/‌‬ ۸۴ درصد پاس صحیح را به ثبت رساندند.

رکوردار ارسال پاس‌های صحیح تا به اینجای لیگ برتر در دست پرسپولیس است که در بازی با صنعت نفت آبادان، دقت پاس ۸/‌‬ ۹۰ درصد را بازیکنان این تیم داشتند که نشان از کیفیت خوب تیم‌های بالای جدولی می‌دهد.

کد خبر 6085124

دیگر خبرها

  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • قیمت دینار عراق امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت