Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:13:45 GMT

۶۲۹ هزار بازرسی از اصناف در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۲۲۱۳

۶۲۹ هزار بازرسی از اصناف در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

سالار حسین پور روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در این مدت ۲۹ هزار و ۵۴۳  پرونده برای اصناف متخلف در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.

وی ارزش پرونده های تشکیل شده در هشت سال گذشته تاکنون را ۵۰۷ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال برآورد کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت پنج هزار و ۱۳۲ گزارش از سوی مردم به سامانه تلفنی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پور ابراز داشت: از هشت سال گذشته تاکنون همچنین یکهزار و ۲۸۲ گزارش حضوری،۶ هزار و ۱۵۹ گزارش به صورت کتبی گزارش شده است که از این تعداد پنج هزار و ۳۳ مورد آن متخلف تشخیص داده شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکهزار و ۶۷۷ واحد صنفی استان از سوم اسفند ماه سال۱۳۹۸ تاکنون به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در استان پلمب شده اند.

حسین پور تاکید کرد:در این مدت ۳۹هزار و ۵۷۷مورد بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد برای شناسایی متخلفانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند انجام شده است.

وی عنوان کرد: یکهزار و ۳۹۲ گشت مشترک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی،صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،فرمانداری ها و سایر متولیان در ۱۴ ماه گذشته در استان انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت  ۹۲۷پرونده برای اصناف متخلفی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده اند تشکیل شد.

وی ارزش پرونده های تشکیل شده را حدود هشت میلیارد ریال برآوردکرد.

حسین پور اظهار داشت: ۴۰ بازرس ویژه و ۳۰ بازرس افتخاری کار رصد بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کند تاکید کرد: نظارت بر این تعداد واحد صنفی با همت مضاعف و تلاش مستمر این بازرسان  امکان پذیر شده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد دولت تدبیر و امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد دولت تدبیر و امید وزارت صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد دولت تدبیر و امید اخبار کنکور معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد

آفتاب‌‌نیوز :

محسن صیادی با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • رشد۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در احیا معادن راکد استان زنجان
  • کاهش ۱۱۵ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در ایرانشهر تشکیل شد