Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@19:34:00 GMT

قدرت امت اسلامی بازدارنده در برابر فزون‌خواهی صهیونیسم

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۲۲۶۲

قدرت امت اسلامی بازدارنده در برابر فزون‌خواهی صهیونیسم

میرغنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یکی از طرح‌های شوم و خبیث رژیم صهیونیستی در منطقه توسعه سرزمین اشغالی به دست آنهاست که در قالب طرح سازش اعراب و خیانتی که به آرمان فلسطین انجام می‌شود، این برنامه ریزی و هدف گذاری در منطقه خاورمیانه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای همسایه ایران با کج فهمی زمینه حضور رژیم غاصب صهیونیستی و فرصت طلبی آنها را در انجام شیطنت‌های مختلف منطقه‌ای و بر هم زدن روابط کشورها به وجود آوردند تا به نوعی به محدود کردن فعالیت امت اسلامی در آرمان خواهی قدس شریف ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در چنین شرایط حساسی جمهوری اسلامی ایران با همراهی کشورهای آگاه و هوشیار منطقه سعی می‌کند تا کمربند امنیتی را با افزایش بازدارندگی در برابر فزون خواهی صهیونیسم به وجود آورده و به نوعی اجازه ندهد تا دست کثیف رژیم صهیونیستی امت اسلامی را به مرحله نفاق و دو دستگی بیندازد.

نظری افزود: امروز مسلمانان جهان به خوبی می‌دانند که اصلی ترین عنصر رهایی فلسطین از چنگال غاصبان تداوم جبهه مقاومت است که جمهوری اسلامی ایران نیز در این ۴۰ سال بر تقویت این نهاد کمکی راستین کرده است.

وی رژیم صهیونیستی را جنود شیطان در بر هم زدن وحدت و همگرایی امت اسلامی اعلام کرد و ادامه داد: به حول و قوه الهی باید امت مسلمان با محور قرار دادن ندای الهی در آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی متحد و منسجم حرکت کرده و همچنان به تقویت جبهه مقاومت امت اسلامی در این سرزمین کمک کنند.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تاکید مقام معظم رهبری همچنان مسئله فلسطین باید مسئله اول دنیای اسلام باشد و اجازه ندهیم تا برخی از سران خائن عرب و کشورهای همسایه ایران پای شوم این رژیم را به سرزمین امت اسلامی باز کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این موقعیت حساس با تاکید بر حضور آگاهانه در سنگر حمایت از روز قدس باید به اشکال مختلف به مبارزه بی امان با خیانت‌های رژیم صهیونیستی ادامه داده و زمینه رسواگری این جرثومه فساد را فراهم کرد.

کد خبر 5205930

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری روز جهانی قدس اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس صهیونیسم فلسطین ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه روز قدس عکس استانها ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر ماه مبارك رمضان آمار کرونا شب احیا شیوع کرونا سیلاب اردبیل واکسن کرونا رژیم صهیونیستی امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانی: از نظر نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شدیم

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: به لحاظ نظامی و قدرت بازدارندگی پس از عملیات وعده صادق وارد مرحله جدیدی شده ایم. - اخبار سیاسی -

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست وبیناری با حضور بیش از 300 نفر از مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در خصوص عملیات «وعده صادق» عنوان کرد: در بحث جهاد تبیین باید تلاش کرد و نقش آفرین بود. این اتفاقی بی سابقه بود که می‌تواند نقطه عطفی در تحولات منطقه و عرصه بین الملل باشد و ابعاد و زوایا و جنبه‌های راهبردی دارد که در این چند روز مطرح شده است.

وی افزود: ما در یک جنگ شناختی هستیم و راهبرد مبارزه با جنگ شناختی جهاد تبیین است. این عملیات مطالبه عمومی برای تنبیه و مجازات اسراییل بود که در بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های سپاه هم آمد و در بیانات رهبری هم تاکیدهایی صورت گرفت.

جوانی با ارائه تخمین راهبردی به گذشته، حال و آینده بیان کرد: ما امروز 45سال را پشت سر گذاشته‌ایم. از ابتدای انقلاب رژیم صهیونیستی رژیمی نامشروع شناخته شد و با این بیان امام خمینی(ره) که رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود، مقاومت در منطقه شکل گرفت. موضوع اسراییل با نگاه انقلابی و نگاهی که کشورهای غربی از آن حمایت می‌کنند تحلیل شود، باید تحلیل عالمانه داشته باشیم . باید بررسی کرد چرا این رژیم را ایجاد کردند و چه اهدافی برای تشکیل آن داشتند و چه کاری در این 75 سال در جهان اسلام انجام داده است . این بررسی نشان می‌دهد به عنوان یک کشور اسلامی چه رویکردی باید اتخاذ کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اساتید خواست به این نکته توجه کنند که تا وقتی که این رژیم باشد، جهان اسلام با بحران مواجه است، کشورها در مسیر پیشرفت نخواهد بود چون این رژیم ایجاد شده که کارویژه خود را داشته باشد. اکنون باوری دارد شکل می گیرد که این رژیم در حال زوال است و هر اتفاقی آن را یک گام به نابودی نزدیک می‌کند. مانند طوفان الاقصی و غیره.

سردار جوانی افزود: رژیم صهیونیستی ایجاد شد تا جهان اسلام هیچ گاه نتواند روی پای خود بایستد تا زمانی که این رژیم سر پا باشد و حیات ننگینش را داشته باشد جهان اسلام با بحران مواجه است . اساسا این رژیم برای این تشکیل شده است و در این 46 سال باوری شکل گرفته که این رژیم نابودشدنی است و هر اتفاقی آن را یک قدم نزدیک تر کرده است. مادامی که این رژیم سرپا باشد جهان اسلام وحدت را نمی‌بیند.

وی در خصوص عملیات وعده صادق عنوان کرد: جمهوری اسلامی با توجه به اینکه خاک کنسولگری بخشی از خاک کشور است. اقدام لازم را انجام داد و این حرکت اقدامی راهبردی است و اقدامی است که باید انجام می‌شد. باید توجه داشت این اقدام، اقدامی در راستای بازدارندگی و تنبیه متجاوز و پشیمان‌سازی از اقدامات بعدی است. این عملیات برای تنبیه متجاوز و رسیدن جمهوری اسلامی به سطح بازدارندگی صورت گرفت.

جوانی در خصوص بی‌نظیر بودن این عملیات عنوان کرد: این جریانی بی نظیر بود زیرا که به لحاظ تاکتیکی مطرح می‌شود این گونه طراحی کرده بودند که موشکی نتواند وارد آسمان رژیم صهیونیستی بشود. در اوج آمادگی و سیستم های پدافندی و حمایت کشورهای انگلیس و آمریکا به رقم این هزینه‌ها جمهوری اسلامی موشک هایی را به اهداف مشخص پرتاب کرد و این نشان می‌دهد به لحاظ نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شده ایم از این پس اگر شرارتی انجام شود، ما از خاک ایران مقابله خواهیم کرد .

وی افزود: این باید تبیین شود که در چنین وضعیتی این رژیم با وعده صادق در تنگناهای بیشتر قرار گرفته و هر اقدامی او را در تنگنای بیشتری قرار خواهد داد و روحیه مقاومت تقویت شده و روندی رو به جلو اتفاق افتاده است و برای رژیم صهیونیستی روندی رو به ضعف در دو دهه اخیر است و هم اینکه حامیان آنان قادر نیستند شرایط را تغییر دهند و مقاومت نیروی مقتدر در منطقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعظیم در برابر قدرتی که ساعت‌ها آسمان سرزمین‌های اشغالی را تسخیر کرد
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • جوانی: از نظر نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شدیم
  • ایران می‌تواند موقعیت‌های عملیاتی اسرائیل را از کار بیندازد
  • ایران می‌تواند همه موقعیت‌های عملیاتی رژیم غاصب را از کار بیندازد
  • ایران می تواند همه موقعیت های عملیاتی رژیم غاصب را از کار بیندازد
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است
  • عطوان:تهدید اسرائیل جنگ روانی است/صهیونیست‌ها توانایی دفاع از خود در برابر ایران را ندارند
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی