Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره ادعای بروز برخی اختلاف‌نظرهای جدی در مذاکرات، ضمن رد ادعاهای جدید، افزود: اگرچه همچنان گفت‌وگوهای دشواری در پیش روست اما گام‌هایی که تا کنون برداشته شده امیدوارکننده است و ادعای بروز اختلاف‌نظرهایی که منجر به اختلال در روند کلی مذاکرات شود، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری ضمن بیان اینکه «با ارزیابی‌های انجام شده از مذاکرات در هفته‌های قبل می‌توان به دورنمای رفع تحریم‌ها امیدوار بود»، خاطرنشان کرد: با روند فعلی پیش بینی ما این است که با مهارت و توانمندی تیم مذاکره‌کننده ایران انشااله رفع تحریم‌ها – با رعایت خطوط قرمز و چارچوب‌های ابلاغی مراجع عالی تصمیم‌سازی کشور- دور از دسترس نخواهد بود.

واعظی در پاسخ به پرسشی درباره صحت و سقم ادعای یک رسانه مبنی بر زیاده‌خواهی طرف مقابل مذاکرات و تاثیر روانی آن در بازار خاطرنشان کرد: بله، در روزهای گذشته و متاثر از جو مثبت مذاکرات وین، بازار ارز روندی نزولی را طی می‌کرد که متاسفانه با خبرسازی دروغ یک رسانه رسمی، امروز این روند دچار اختلال شد. لذا خبرسازان باید بدانند که اقدامات غیرمسئولانه و جناحی آنها علامت‌های اشتباهی به افکار عمومی و فضای اقتصادی کشور می‌فرستد و این حرکت در چارچوب رقابت‌های جناحی مرسوم قابل ارزیابی و تفسیر نیست.

وی افزود: آنچه در این شرایط مهم باید در دستور کار قرار بگیرد، منافع ملی است و اگر حتی گروهی با برجام مخالفند هم نباید با خبرسازی موجب تضعیف تیم مذاکره کننده شوند.

واعظی در پایان همه فعالان سیاسی و رسانه‌ها را به وحدت و انسجام دعوت کرد و گفت: با روندی که مذاکرات وین طی می‌کند، همانطور که رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت تاکید داشتند، با وحدت و وفاق ملی، بدون تردید رفع کامل تحریم‌های برجامی دور از دسترس نیست و همه باید در همین مسیر گام برداریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برجام محمود واعظی تحریم تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!

وینیسیوس اگر در کانون توجهات نباشد، خسته و دل‌زده می‌شود.

طرفداری | یکی از نکات جالب ال‌کلاسیکو، شباهت خوشحالی پس از گل ستاره جوان بارسا با شادی معروف جود بلینگام بود.

دیدار جذاب و تماشایی تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با برتری 3-2 کهکشانی‌ها به پایان رسید. یکی از صحنه‌های جالب تقابل دو تیم، خوشحالی فرمین لوپز پس از به ثمر رساندن گل دوم بارسلونا بود. لوپز پس از گشودن دروازه رئال، به سمت هواداران تیم میزبان رفت و شادی‌ای شبیه به شادی معروف جود بلینگام به نمایش گذاشت. البته خوشحالی فرمین لوپز و بارسلونا چندان دوامی نداشت و آن‌ها با دریافت دو گل از وازکز و بلینگام، دست خالی سانتیاگو برنابئو را ترک کردند. وینیسیوس جونیور کامنت تمسخرآمیزی در راستای خوشحالی بعد از گل فرمین لوپز به اشتراک گذاشت. کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس جونیور اما دادِ خبرنگاران طرفدار بارسلونا در رسانه‌‌های کاتالونیایی را درآورده است.

ایموجی خنده وینیسیوس جونیور زیر این کامنت: اون (فرمین لوپز) فکر می‌کنه جود بلینگامه. بیشتر بخوانید: کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس جونیور؛ فرمین لوپز فکر می‌کنه جود بلینگامه! / عکس

تونی خوان مارتی، خبرنگار معتبر و باسابقۀ نشریۀ کاتالانی اسپورت با انتقاد از کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس گفته است:

چقدر حقیر و کوچکی، وینیسیوس. حالا او فرمین لوپز را مسخره می‌کند. او نَه بلد است ببازد، نَه بلد است ببرد... اما با این روند، خیلی زود ورق برمی‌گردد. نفرت‌انگیزتر از این نمی‌شود.

همچنین میگل بلازکز، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا با انتقاد از رفتار وینیسیوس در تمسخر فرمین لوپز گفت:

این که وینیسیوس بعد از پیروزی مقابل بارسا، فرمین لوپز را مسخره می‌کند، نشان‌دهندۀ سطح ناپختگی اوست. چقدر مهم است که بلد باشیم، چطور برنده شویم. این موضوع زمانی که قصد پندآموزی به دیگران را داشته باشیم، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. اما وینیسیوس فقط به دنبال بازی فوتبال برای خودنمایی و جلب توجه است و اگر در کانون توجهات نباشد، خسته و دل‌زده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!