Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:53:58 GMT

روز قدس؛ نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۲۵۵۰

روز قدس؛ نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام

ایسنا/گیلان نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس موضوع مهمی که از شروع انقلاب اسلامی و تاکنون مورد توجه بوده و تبدیل به نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام شده است.

محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به نام روز قدس اظهار کرد: روز قدس موضوع مهمی که از شروع انقلاب اسلامی و تاکنون مورد توجه بوده و تبدیل به نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چند روز قدس امسال تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، با تجمع مردمی همراه نیست، اما دل‌های مردم انقلابی ایران اسلامی و همه امت اسلامی به موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف پیوند خورده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با تاکید بر اینکه مساله اول جهان اسلام موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است، گفت: ایران بزرگترین نقش را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف دارد و در واقع احساس مسئولیت ایران نسبت به فلسطین به‌ خاطر اهمیت این مساله در جهان اسلام است.

نماینده مردم رشت و خمام با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مبارزه با سلطه و ظلم جهانی شناخته شده است، تصریح کرد: شهید سلیمانی معمار شکست‌های استراتژیک استکبار جهانی در منطقه و خاورمیانه بود و به همین خاطر استکبار جهانی این ریسک را قبول کرد و با وجود مغایرت با قوانین بین‌المللی، سردار سلیمانی را در حالی که در کشوری دیگر (عراق) مهمان بود، به شهادت رساند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی نمی‌تواند با ارعاب و طرح‌های ضد بشری مردم فلسطین را از قدس بیرون براند، تصریح کرد: جبهه مقاومت که امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری است دیر یا زود به یاری خدا طومار ننگین این رژیم را در هم خواهد پیچید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز قدس نماينده مجلس جهان اسلام روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جشنواره وحدت و همدلی اقوام با حضور مهمانانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسئولین کشوری و استانی، عصر دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان مختومقلی بندرترکمن برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای موسیقی و جشنواره غذاهای محلی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

حدود یک هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم