Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فروش (محصولات دارویی و خوراک تحقیقاتی دام) جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به نرم افزارهای آفیس آشنا به زبان انگلیسی دارای حداقل 3 سال سابقه کار آشنا به مکاتبات تجاری مسلط به فرآیندهای فروش (حضوری، تلفنی و دیجیتال) مسلط به ایجاد ارتباط سازنده با مشتریان و تامین کنندگان مسلط به تکنیک های توسعه بازار مسلط به تکنیک های تحلیل بازار و رقبا مسلط به تجزیه و تحلیل آمار فروش محصولات مسلط به سرپرستی تیم های کاری دارای امکان سفر داخل و خارج از استان حقوق ثابت و مزایا بیمه تامین اجتماعی متقاضیان می توانند رزومه عکس دار خود را همراه با میزان حقوق درخواستی به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند، ضمنا ذکر عنوان شغلی و نام و نام خانوادگی متقاضی در موضوع ایمیل الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: jazbesherkat@gmail.com پربیننده ترین استخدام مهندس عمران (حمل و نقل ریلی یا مهندسی ترافیک یا راه و ترابری) استخدام حسابدار صنعتی و سرپرست انبار در تابان گستر پویا در رباط کریم استخدام کارمند اداری در شرکت رضوان دانه تبریز در آذربایجان شرقی استخدام مهندس مکانیک در یک شرکت دانش بنیان در غرب تهران استخدام طراح با مزایا در خشکبار تواضع اصل در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان

محمدحسن کیانی‌فر با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هکتار سطح زیر کشت گلخانه‌های لرستان است، گفت: محصولات سبزی و صیفی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

او با اشاره به تولید بیش از ۱۶ هزار تن محصولات گلخانه‌ای به‌صورت سالانه در لرستان، اضافه کرد: محصولات صیفی و جالیزی در این گلخانه‌ها کشت می‌شود.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی لرستان با اعلام اینکه هشت هکتار از سطح گلخانه‌های این استان به گل شاخه‌بریده شامل انواع رز اختصاص دارد، توضیح داد: گل‌های شاخه‌بریده گل‌ها یا غنچه‌هایی به‌همراه ساقه و برگ است که برای دسته‌گل، سبد گل و یا حلقه‌گل استفاده می‌شود.

کیانی‌فر با بیان اینکه بیش از ۱۶ هزار تن گیاهان دارویی به‌صورت سالانه در لرستان تولید می‌شود، یادآور شد: شش‌هزار هکتار سطح زیر کشت این محصول است.

او با تأکید به صادرات ۹۰ درصد گیاهان دارویی به خارج لرستان، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد مازاد میوه‌های درختی نیز به استان‌های همجوار صادر می‌شود.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به صادرات محصولات گلخانه‌ای اطلاع داد: بیش از ۵۰ درصد محصولات گلخانه‌ای این استان به خارج از کشور صادر می‌شود.

کیانی‌فر اعلام کرد: بیش از ۳۲۰ هزار تن محصولات باغی شامل میوه‌ها، تولیدات گلخانه‌ای، گیاهان دارویی و قارچ به‌صورت سالانه در لرستان تولید می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • قیمت خودرو امروز ۲ اردیبهشت + جدول