Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:08:10 GMT

ابراز امیدواری روسیه درباره نتیجه مثبت مذاکرات امروز وین

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۲۹۶۷

ابراز امیدواری روسیه درباره نتیجه مثبت مذاکرات امروز وین

نماینده اصلی روسیه در مذاکرات پیرامون برجام گفت، امیدوار است مذاکرات امروز (جمعه) آخرین دور رایزنی‌ها باشد و همه طرفین تمرکز خود را روی دست یابی به نتیجه مثبت و احیای کامل توافق هسته‌ای معطوف کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، "میخائیل اولیانوف" نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، از جمله آژانس بین المللی انرژی اتمی که ریاست هیئت مذاکره کننده روسی در رایزنی‌های حضوری در وین را برعهده دارد، تأکید کرد که شرکت کنندگان در مذاکرات آتی در چارچوب کمیسیون مشترک برجام باید تمرکز خود را به روی دست یابی سریع به نتایج مضاعف برای احیای کامل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) درباره برنامه هسته‌ای ایران قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات روس شب گذشته (پنج‌شنبه) در پیامی توئیتری با اعلام این مطلب، یادآور شد: «دور جدید مذاکرات در وین پیرامون توافق هسته‌ای روز جمعه، 7 ماه مه (17 اردیبهشت ماه) از سر گرفته می‌شود. من می‌خواهم ابراز امیدواری کنم که این دور از رایزنی‌ها آخرین باشد، هرچند هنوز لازم است تا بسیاری از مسائل پیچیده حل و فصل شود. در هر صورت، در شرایط کنونی بسیار اهمیت دارد که تمامی شرکت کنندگان در مذاکرات وین، توجه خود را به روی دستیابی سریع به نتایج مثبت تمرکز کنند و من امیدوارم چنین باشد.»  

اولیانوف پیش از این نیز گفته بود که هدف همه طرفین یافتن راه‌های عملی برای رسیدن به هدف احیای برجام است. به عقیده وی، با وجود پیچیدگی مسائل، اراده سیاسی لازم برای دست یابی به نتیجه مثبت مذاکرات به نوعی وجود دارد. 

چهارمین نشست کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می‌شودعراقچی: در خصوص احیای برجام نمی‌توان از زمان‌بندی مشخصی صحبت کرد/ زمان برای ما اولویت ثانویه داردبورل: در نشست گروه 7 بر اجرای کامل برجام تاکید کردم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام اخبار روسیه برجام اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟

زی‌سان: دفتر مدیرکل هوانوردی غیرنظامی در هند در آخرین به‌روزرسانی مقررات داخلی اعلام کرده خدمه کابین، از جمله خلبان‌ها و مهمانداران نباید به خودشان عطر بزنند.

در متن مقررات پیشنهادی آمده است: «هیچ یک از اعضای کادر پرواز نباید دارو یا مواد مصرف کند یا از موادی مانند دهان‌شویه، ژل دندان، عطر یا هر محصولی حاوی الکل استفاده کند چرا که ممکن است منجر به مثبت شدن نتیجه آزمایش الکل از طریق آنالیز تنفسی شود.»

همچنین در این بیانیه آمده است: هر یک از اعضای کادر پرواز که در معرض این نوع مواد قرار گرفت باید قبل از انجام ماموریت پروازی با پزشک شرکت مشورت کند.

با اینکه عطر‌ها می‌توانند حاوی مقادیری الکل باشند، اما مشخص نیست که آیا استفاده از عطر روی بدن می‌تواند منجر به مثبت شدن نتیجه تست تنفسی شود یا خیر.

الزامات رسمی ایمنی هوایی DGCA هند در آگوست ۲۰۱۵ تصویب شد و الحاقیه پیشنهادی تا روز پنجشنبه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

tags # هند سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟