Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@01:05:07 GMT

ممنوعیت تردد بین استانی از ۲۱ اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۲۹۶۹

ممنوعیت تردد بین استانی از ۲۱ اردیبهشت

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ممنوعیت تردد بین استانی با خودروهای شخصی از سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا شنبه هفته بعد از آن خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به اتخاذ دو تصمیم در جلسه با رئیس جمهور گفت: در این جلسه دو تصمیم قطعی شد؛ یکی از تصمیم هایمان این بود که از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ ظهر شنبه هفته بعدش کلیه راه های ارتباطی استان ها و ورود و خروج بین‌استان های مختلف ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که این روزها به تعطیلات عید فطر منتهی می شود و ممکن است دچار مشکل شویم، برای جلوگیری از سفرها تصمیم بر این شد که طی این مدت تردد بین استان های متخلف در سراسر کشور و بدون در نظر گرفتن رنگ بندی شهر ممنوع شود.

وی گفت: البته ممنوعیت سفرها از طریق هوایی و ریلی وجود ندارد، اما برای تردد خودروهای شخصی در تمام کشور این ممنوعیت اعمال می‌شود.

رئیسی ادامه داد: تصمیم دیگرمان این بود که تشدید نظارت بر رعایت پروتکل ها به ویژه در حوزه اصناف اتفاق بیفتد. از روز شنبه مشاغل یک و دو می توانند در شهرهای قرمز و نارنجی فعالیت کنند اما سخت گیری ها در زمینه رعایت پروتکل ها افزایش می یابد و اگر نقض پروتکل مشاهده و مسلم‌شود، در شهرهای قرمز سه هفته و در شهرهای نارنجی دو هفته متخلف را تعطیل می کنیم.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا رئیسی درباره آزمون های پایه نهم و دوازدهم نیز گفت: تصمیم گیری نهایی درباره امتحانات پایه نهم و دوازدهم و همچنین آزمون سراسری و کارشناسی ارشد در روز شنبه از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۱ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، شنبه (۱ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T98

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 1 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۱ اردیبهشت
  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • فال شمع روزانه امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت
  • فال ابجد امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • پایان نشست کابینه جنگی اسرائیل بدون تصمیم‌گیری نهایی