Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تاکنون پروژه باند دوم محور بردسکن به خلیل آباد مجوز ماده 23 نداشته است و هر گونه کار اجرایی دراین پروژه تاکنون غیر قانونی و تخلف بوده است.

به گزارش قدس آنلاین  حجت الاسلام جوادنیک بین عنوان کرد: اخیرا به دنبال مجوز ماده 23 از طریق سازمان برنامه و بودجه هستم  که طبق قول دکتر نوبخت تاپایان امسال این  پروژه دارای مجوز ماده 23  خواهد شد و در ردیف اعتبارات ملی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تخصیص هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار از طریق ماده 56 را از مهم ترین دستاوردهای کمیسیون تلفیق به  حوزه راههای استان  اعلام کرد و گفت:  تقسیم  شهرستانی این میزان اعتبار هفته آینده انجام می شود.

 وی بیان کرد:  با رایزنی های صورت گرفته  مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای باند دوم محور  بردسکن به شادمهر و بردسکن به انابد نیز گرفته شد.

 نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت روحانی دیگر انگیزه خدمت به مردم را ندارد و فقط  به دنبال مذاکره است گفت: متاسفانه دولت روحانی از سر معیوب است و به اعتقاد من سر دولت باید قطع شود و دولت محاکمه می شد.

 وی اظهارداشت: دراین شرایط اگر یک وزیر از دولت استیضاح شود دولت از حیز انتفاع خارج خواهد شد و باید مجددا کابینه انتخاب شود که با توجه به عمر آخر دولت این مهم به صلاح کشور نیست.  

وی عنوان کرد:  بیش از 100 میلیارد  دلار از پول های کشور در غرب و دیگر کشورها بلوکه شده است در صورتی که کل درآمد  ارزی کشور در سال جاری 22 میلیارد دلار است  که اگر این میزان آزاد شود 5 برابر بودجه کشور  خواهد بود.

وی همچنین گفت: مجلس طرح بن معیشتی را به تصویب رساند ولی به خاطر مشکل اصل 75 قانون اساسی این مهم به تصویب نرسید.  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نماینده کاشمر دوبانده کردن مجوز ماده 23

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد

 روح‌اله شریف‌زاده  در جلسه با کارشناسان در اداره راهداری این شهرستان به عملکرد شاخص این اداره در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و تلاش ادارات ستادی و شهرستان، روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: از این ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۳۰ کیلومتر راه‌های روستایی، ۲۴ کیلومتر راه‌های اصلی و ۱۱ کیلومتر از راه‌های فرعی انجام شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر بیان کرد: در سال گذشته حذف و اصلاح ۶ نقطه حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم اباد (پیچ بعد از جلگه، پیچ قبل از مورانی، پیچ پران پرویز و منطقه گل گل) و محور پلدختر -پل زال (تقاطع تالاب‌های ولیعصر و تقاطع کنار بلوط) با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال انجام شد.
شریف‌زاده اضافه کرد: ۴ دستگاه پل در محور‌های روستایی (برگلان سوخته، چولهول، بن لار و تودار شاکرمی) احداث شد، همچنین ۷ دستگاه پل در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مرمت و مورد بازسازی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات شاخص انجام شده احداث روشنایی نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _ پل زال (بعداز پاعلم) و احداث برج نوری نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _خرم آباد (پیچ پران پرویز) می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • صدور بیش از ۱۷ هزار مجوز برای تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سال گذشته
  • ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد
  • اظهارنظر مهران رجبی درباره فرهنگ و اقتصاد
  • مجوز احداث تله‌کابین علی‌آبادکتول اخذ شد
  • فعالیت عادی کسبه خلیل آباد