Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: صلاحیت ۹۹.۱۵درصد از داوطلبان ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری در هیات‌های اجرایی بخش‌های ۲۶ گانه این استان به تایید رسید.

او افزود: براین اساس صلاحیت ۲هزار و ۹۳۸ نفر در هیات‌های اجرایی بخش‌های ۲۶ گانه استان بوشهر بررسی شد که از این شمار دو هزار و ۹۱۳ نفر تایید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: همچنین ۲۵ نفر معادل ۸۵ صدم درصد از ثبت نام شدگان برای شورا‌های اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری در استان رد صلاحیت شدند.

ایرانی عنوان کرد: براساس آمار‌های موجود ۲۲ نفر از ثبت نام شدگان شورا‌های اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری در استان بوشهر نیز قبل از هر بررسی در هیات‌های اجرایی انصراف داده‌اند.

بیشتر بخوانید

صلاحیت داوطلبانی که استعلامشان مثبت است، تایید می‌شود افزایش داوطلبان شورای روستا و عشایر در بوشهر/ انصراف ۲۸ داوطلب شورای شهر

او گفت: دو هزار و ۹۶۰ نفر برای رقابت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری استان بوشهر ثبت نام کرده بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: در مجموع در این استان ثبت نام از داوطلبان برای تشکیل ۳۹۹ شورای روستا و ۱۵ تیره عشایری انجام گرفت و داوطلبان برای کسب هزار و ۲۸۹ کرسی شورای روستایی در ۲۶ بخش و ۴۵ کرسی در تیره‌های عشایری رقابت می‌کنند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری،  ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات انتخابات 1400 انتخابات شوراها استانداری بوشهر محمدتقی ایرانی استان بوشهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت نام بیمه بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تا 31 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بنا بر این اعلام و با موافقت دولت، ثبت نام  طرح بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تا ۳۱ اردیبهشت تمدید شد.

مشمولان این طرح تا پایان اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به هزار و ۶۰۰ کارگزاری در سراسر کشور و یا سایت roostaa.ir ثبت نام کنند.

در این طرح مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعد باست به صورت رایگان بیمه شده و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار می‌شوند.

نداشتن شغل، سکونت در مناطق روستایی و عشایری و دارای سه فرزند یا بیشتر بودن از شرایط نام نویسی مادران روستایی و عشایری است.

 با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند ۲ سال به سنوات بیمه‌ای مشمول، اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • تمدید ثبت نام بیمه بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تا 31 اردیبهشت
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست