Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@21:35:05 GMT

حذف بروکراسی اداری، بهترین مشوق برای سرمایه گذاران است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۰۶۵

حذف بروکراسی اداری، بهترین مشوق برای سرمایه گذاران است

به گزارش روز جمعه ایرنا، سید مهدی قویدل در بازدید از طرح های توانمندسازی جوامع روستایی در زرند، افزود: باتوجه به ظرفیت ها، توانمندی ها، استعدادها و سرمایه های اجتماعی که در داخل کشور وجود دارد مهمترین مولفه در مانع زدایی ها و پشتیبانی ها، حمایت جهادی مسئولان از سرمایه گذاران و تولید کنندگان و حذف بروکراسی های دست و پا گیر در این رابطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در راستای سیاست های کلان قوه قضاییه به ویژه سند ارتقا یافته تحول در دستگاه قضایی، معاونت اجتماعی از پیشگیری از وقوع جرم ، برنامه توانمندسازی جوامع روستایی و پیشگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی را در دستور کار خود قرار داده است.
این مقام قضایی ادامه داد: در سفر یک روزه به شهرستان زرند بازدید هایی از طرح های توانمندسازی جوامع روستایی داشتیم که خوشبختانه شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی هستیم و به طور قطع این مهم حاصل همگرایی، هم‌افزایی و انسجام مسئولان اجرایی و قضایی در  حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی است.
معاون دادگستری استان کرمان اضافه کرد: ضرورت دارد مسئولان با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که داریم و افراد پویا و خلاق و علاقمند به سرمایه‌گذاری داریم در بحث استعدادیابی، توانمندسازی، آموزش، فرهنگ سازی، اطلاع‌رسانی و به ویژه حمایت و رفع موانع و مانع زدایی ها و پشتیبانی ها گام‌های موثر تری بردارند.
قویدل خاطرنشان کرد: راه اندازی و رونق مجتمع های گلخانه ای، مراکز صنایع دستی و گردشگری و در کنار آن افتتاح بازارچه های اقتصاد مقاومتی نوید بخش روزهای خوبی است تا روستایان بتوانند صفر تا صد چرخه تولید تا فروش محصولات را توسط خودشان مدیریت کنند و قطعا نقش موثری در توسعه جوامع روستایی و  بازگشت جوانان به روستا ها و ایجاد مشاغل خرد و کوچک و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.
 وی در پایان ضمن تشکر از رییس دادگستری، دادستان و مسئولان اجرایی زرند در حمایت از سرمایه گذاری و رونق تولید، تصریح کرد: با رفع موانع و عدم مانع‌تراشی و به نوعی حذف بروکراسی های  اداری می توانیم مشوق‌هایی برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایجاد کنیم و این منجر به مهاجرت معکوس وهمچنین پویایی و توسعه روستایی را در بر خواهد داشت.
در این سفر با حضور قویدل، معاون دادگستری استان کرمان، فرماندار،رئیس دادگستری ،دادستان و جمعی از مسئولان محلی شهرستان زرند بازارچه اقتصاد مقاومتی ویژه طرح توانمندسازی جوامع روستایی در زرند افتتاح شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سرمایه گذاری دادگستری کل استان کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سرمایه گذاری خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سرمایه گذاری دادگستری کل استان کرمان اخبار کنکور توانمندسازی جوامع روستایی سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت مدیریت شهری نقده قرار دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر نقده گفت: شورای شهر به طور کامل از سرمایه‌گذاری در هر بخشی که به شورا مرتبط باشد، حمایت می‌کند.

سعید دیلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی در خصوص کلنگ‌زنی اولین هتل شهرستان نقده اظهار کرد: متقاضی ساخت هتل در نقده مجوز لازم از کمیسیون ماده ۵ را دریافت کرده، که نشان‌دهنده تأیید قانونی مدیران استانی برای تغییر کاربری زمین است.

وی افزود: تمام مکاتبات مربوط به ساخت هتل توسط شهرداری نقده انجام شده است و هیچ بهانه‌ای برای عدم صدور پروانه پذیرفتنی نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نقده گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران اکنون در صدر اولویت‌های شورای شهر و شهرداری قرار دارد و هتل به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر شناخته شده است.

دیلمقانی یادآور شد: در گذشته، برخی از سرمایه‌گذاران در میانه راه ساخت هتل ناامید شده‌اند، اما اکنون سرمایه‌گذاری جدید با تأمین کامل هزینه‌ها، پروژه را پیش می‌برد و شورای شهر متعهد به حمایت از او است.

وی تأکید کرد: شهرداری باید فوراً نسبت به صدور پروانه اقدام کند، در غیر این صورت موضوع در اولین جلسه شورای شهر مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.

دیلمقانی اطمینان داد که تمام اعضای شورای شهر از سرمایه‌گذار حمایت کامل خواهند کرد، حمایتی که شامل سرمایه‌گذاری در زمینه شهربازی نیز می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نقده خاطرنشان کرد: شورای شهر به طور کامل از سرمایه‌گذاری در هر بخشی که به شورا مرتبط باشد، حمایت می‌کند.

کد خبر 740206

دیگر خبرها

  • حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت مدیریت شهری نقده قرار دارد
  • ارایه تسهیلات به سرمایه‌گذاران/ قوانین باید درست اجرا شود
  • سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • مشوق‌های دولت برای سرمایه‌گذاری و توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟