Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

وی تأکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود ادامه دهد، «شعله انتفاضه رمضان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین خواهد رسید».

خبرگزاری صفا به نقل از ابوحمزه گزارش داد، انتفاضه رمضان به جهنم و آتشی برای صهیونیست‌ها و مواضع نظامی آنان بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد، روز جهانی قدس، روز مستضعفان در مقابله با استکبار و تروریسم صهیونیستی-آمریکایی است و سالگرد این روز، امسال با انتفاضه رمضان مصادف شده است.

این فرمانده فلسطینی خاطر نشان کرد، صحنه‌های کرامت و رد ظلم در اینجا مشخص است و اینکه چگونه ساکنان قدس با اقتدار و جرأت، صهیونیست‌ها را زیر پا گذاشتند.

ابوحمزه به ساکنان قدس و کرانه باختری وعده صادقانه داد که سوپاپ اطمینان آنان خواهند بود و از آنان خواست که علیه صهیونیست‌ها دست به اقدام بزنند و عملیات‌ها را از سر بگیرند.

وی خاطر نشان کرد، هر اندازه زمان طول بکشد و قدرت‌های استکباری تلاش کنند، قدس از بین نخواهد رفت و سرایا القدس نیز لحظه به لحظه، اتفاقات را رصد می‌کند.

این مسئول سرایا القدس در پایان تأکید کرد: «جنگ ما با دشمن ادامه دارد، آتش‌بس نخواهیم کرد و بر سر یک ذره از خاک فلسطین، چانه‌زنی نخواهیم داشت. همه ما به وعده خدا برای آزادسازی قدس ایمان داریم».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی انتفاضه رمضان قدس اشغالی انتفاضه رمضان سرایا القدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهرهای اشغالی سدیروت و عسقلان و سایر شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه ارا در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی هدف حملات سنگین راکتی قرار داده است.

منابع محلی هم از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «نیر عام» و «مفلاسیم» در مرزهای شمالی نوار غزه خبر دادند.

این تحولات در حالی است که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در غرب شهر غزه چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

در حمله هوایی رژیم اشغالگر به یک خانه مسکونی در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه هم شماری شهید یا زخمی شدند.

کد خبر 6082165

دیگر خبرها

  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی
  • شکار پهپاد ارتش اشغالگر توسط رزمندگان سرایا القدس + فیلم
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها + فیلم
  • حمله موفق حزب الله لبنان به خودروی نظامی صهیونیست‌ها
  • نبرد سنگین در النصیرات غزه/حملات راکتی سرایا القدس به سدیروت+فیلم