Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@14:24:31 GMT

قایدی در السد یا الدحیل؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۰۷۱

قایدی در السد یا الدحیل؟

مهاجم تیم فوتبال استقلال با پیشنهادهایی از لیگ تیم قطری مواجه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم نشریه الرایه قطر نوشت که مهدی قایدی پیشنهادهایی از سوی باشگاه‌های قطری و در رأس آنها السد و الدحیل دارد و ممکن است فصل آینده در لیگ ستارگان قطر به میدان برود.

قایدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 عملکرد درخشانی داشت و از همین رو صحبت‌هایی مبنی بر انتقال وی به تیم‌های خارجی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجازی: استقلال می‌تواند الهلال را هم شکست دهد/ با غیبت قایدی کار دشوار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاران قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امارات تیم‌های الاتحاد کلبا و الوحده برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود الاتحاد کلبا به پایان رسید.

تک گل این مسابقه را «ومبرگر» در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند.

در این بازی احمد نورالهی به طور کامل برای الوحده بازی کرد اما مهدی قایدی در دقیقه ۹۰ از زمین خارج شد.

با این نتیجه الاتحاد کلبا ۲۰ امتیازی شد و در رده نهم جدول رده‌بندی ایستاد. الوحده هم با ۳۴ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

کد خبر 6079309

دیگر خبرها

  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد
  • یاران قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏