Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در پیام خود ، خبرجانباختن دو تن از کارگران زحمتکش معدن ذغالسنگ البرز شرقی در شهرستان دامغان را تلخ و مرثیه‌ای دردآور، از سخت کوشی مردمانی که پی لقمه‌ای حلال و زیستنی آبرومند هستند بیان کرده و آورده است : " اینجانب ضایعه‌ی جانباختن دو معدنکار عزیز را در این حادثه‌ دردناک به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و بخصوص مردم سخت کوش و مهربان و روزه دار استان سمنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و صمیمانه از تلاش شبانه روزی و بی وقفه‌ی تمامی نیرو‌های امدادی و تخصصی حاضر در این حادثه که از شهرستان‌های مختلف استان و تعدادی از استان‌های دیگر کشور بمنظور تلاش در جهت امداد رسانی این دو معدنکار مظلوم و پرتلاش به استان سمنان اعزام گردیده و در طی شش روز جستجوی سخت از هیچ تلاشی فروگذار ننمودند تشکر نموده، برای جانباختگان این حادثه هولناک آرزوی غفران الهی و علو درجات و بویژه برای خانواده‌ی داغدار این دو عزیز و سایر همکاران زحمتکش و سخت کوش شاغل در معادن استان سمنان صبر و اجر آرزومندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید که با رعایت کامل ضوابط و مقررات ایمنی و با در نظر گرفتن تمامی اقدامات حمایتی از کارگران محترم دیگر بار شاهد این حوادث دردناک نباشیم. "

علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام خود با بیان اینکه حادثه دلخراش و دردناک معدن زغال‌سنگ طزره، روز‌ها و ساعات سخت و طاقت‌فرسایی را برای همه به ویژه خانواده‌های عزیز و داغدار دو عزیز محبوس در دل معدن به همراه داشت آورده است : " اینجانب ضمن تشکر از همه تلاشگران این روز‌ها که برای نجات این دو عزیز با تمام وجود تلاش نمودند، با اندوه و غمی جانکاه از جان‌باختن این دو فرزند عزیز و برومند دامغان، به خانواده‌های داغدار این عزیزان سفر کرده و آحاد مردم عزیز دامغان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این دو عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر، آرامش و اجر الهی مسئلت می‌نمایم."

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث پیام تسلیت دو عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان