Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@18:48:19 GMT

مهدی قایدی در آستانه حضور در لیگ ستارگان +قطر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۱۳۸

مهدی قایدی در آستانه حضور در لیگ ستارگان +قطر

یک رسانه قطری پیشنهاد السد و الدحیل به هافبک استقلال را تایید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از روز گذشته در رسانه های داخلی اخباری مبنی بر پیشنهاد دو باشگاه متمول السد و الدحیل قطر به مهدی قائدی هافبک استقلال بعد از درخشش  در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 منتشر شد.

در همین رابطه به نظر می رسد پیشنهادات رسیده به هافبک طراح استقلال جدی است چون در همین زمینه نشریه «الرایه» قطر معتبرین روزنامه این کشور با انتشار این خبر که قائدی در راه لیگ ستارگان است به نوعی پیشنهاد السد و الدحیل را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این رسانه قطری در این زمینه نوشت: مهدی قائدی مهاجم استقلال در فصل جدید به لیگ ستارگان نزدیک شد. طبق گزارش های رسیده از خارج این ستاره ایرانی پیشنهادات زیادی از سوی باشگاه های قطری و راس آنها از السد و الدحیل دریافت کرده است. این ستاره ایرانی، استقلال را با درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد به مرحله یک هشتم برساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال قطر السد و الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلال در آستانه جدایی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال درحالی با برتری مقابل آلومینیوم اراک با دست پر این شهر را ترک کرد که اگرچه نصرالله خواجه‌گیری سرپرست این تیم به دلیل محرومیت روی نیمکت این تیم حضور نداشت اما او نیز در این سفر استقلالی‌ها را همراهی کرد.

بیشتر بخوانید: تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است

با این حال شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این چهره در روز بازی با نماینده اراک از رختکن تیم به درب خروج هدایت شده تا زمزمه‌های قطع همکاری با وی از این سمت، جدی دنبال شود. نکته قابل توجه اینکه خواجه‌گیری در تمرینات روزهای اخیر استقلالی‌ها حاضر نشده و در این زمینه از دو چهره استقلالی که یکی از آنها سابقه سرپرستی آبی‌ها در سال‌های اخیر را در کارنامه دارد به‌عنوان جایگزین وی نام برده می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1227298 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • سولسشیر در آستانه چالشی جدید؛ چرا اسطوره منچستریونایتد در انتخابش، واسوس به خرج می‌دهد؟
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد