Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:32:44 GMT

روز قدس و خنثی شدن توطئه های استکباری

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۱۶۲

روز قدس و خنثی شدن توطئه های استکباری

علاءالدین سیفی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه هدف اصلی بزرگداشت روز جهانی قدس دفاع از آرمان فلسطین است، افزود: باید در هر زمان و مکانی این موضوع مهم برای جهانیان به ویژه نسل جوان از طریق فضای مجازی و رسانه ای تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال به عنوان هفتاد و سومین سال از اشغال قدس شریف حمایت از روز قدس به دلایل مختلف از اهمیت مضاعفی نسبت به سال‌های قبل برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی  بیان داشت: امسال به دلیل خیانت تعدادی از سران خود فروخته کشورهای عربی در برقراری ارتباط آشکار رسمی با رژیم جعلی صهیونیستی، ترور شهید فخری‌زاده، نقش داشتن صهیونیست ها در ترور شهید قدس و مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و اقدامات خرابکارانه در سایت هسته‌ای نطنز ازاهمیت بیش‌تری برخورداراست.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس به علت شیوع کرونا با حضور مردم برگزار نمی شود، اضافه کرد: می بایست رسانه ها دریادآوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقابله با حرکت مقاومت در منطقه وعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته به نقش مهم خود عمل کنند.

سیفی دفاع از فلسطین را تجلی دفاع از اسلام، قرآن و انقلاب دانست وعنوان کرد: مقاومت تنها راه احقاق حق ملت فلسطین و آزادی قدس شریف است که به توفیق الهی در آینده‌ای نچندان دور محقق خواهد شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز یادآورشد: پشتیبانی‌های حاج قاسم سلیمانی سبب شده تا فلسطینیان اینگونه شجاعانه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی و به قلب رژیم اشغالگر قدس حمله کنند.

وی ادامه داد: امروز ملت مظلوم فلسطین نیاز به حمایت جوامع جهانی دارند و باید همه جهانیان از آن ها دفاع کنند تا پیروزی نهایی فلسطین رقم بخورد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرزتاکید کرد: قدس شریف برای همه مسلمانان جایگاه و ارزشی خاص دارد و اولین قبله مسلمانان است؛ به همین دلیل از آن حمایت کرده و در دفاع از آن هرگز کوتاه نخواهند آمد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

برچسب‌ها البرز اسرائیل ایالات متحده آمریکا روز جهانی قدس فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز اسرائیل ایالات متحده آمریکا البرز اسرائیل ایالات متحده آمریکا روز جهانی قدس فلسطین اخبار کنکور جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار کرد: امروز ارتش ایران به یک ارزش پرهیبت و قدرت در منطقه تبدیل شده و هیچ کس را توان رویارویی با آن نیست.

وی با اشاره به اینکه گوشه ای از تحرکات ارتش امروز در منطقه سبب رعب و وحشت در اردوگاه دشمن می شود، خاطرنشان کرد: ارتش ایران با صلابت و صولت حیدری خود توانسته است معادلات کشورهای فزون خواه را در منطقه برهم زده و سفره و بساط این فزون طلبان را جمع کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ارتش ایران ارزشمندی خود را به منصه ظهور رساند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به ارتش هویت داد و در مقابل ارتش نیز در بزنگاه جهاد هشت سال دفاع مقدس توانست ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دهند.

عاملی با بیان اینکه ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد، ادامه داد: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت ها به نفع ایران تمام شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران صیانت بزرگی برای کشور درست کرده است و دشمن حساب خاصی بر روی قدرت این نیروی مقدر باز کرده است، خاطرنشان کرد: ارتش ایران در دنیا به یک ارتش آرمانی تبدیل شده و تمام عناصر آرمانی شدن یک ارتش در ارتش ایران مشهود می شود.

امام جمعه وجود فرمانده کل قوا را به عنوان یک شخصیت کامل و بینظیر در راس ارتش ایران ستودنی عنوان کرد و گفت: امروز پادگان های ما به یک مدرسه و محل معنویت تبدیل شده است و همه این نعمات را مدیون رهبری و درایت ایشان در اداره مدبرانه کشور هستیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ارتش در دوران پیروزی انقلاب اسلامی خدمات گسترده ای را به نظام کرد و در مقابل نظام نیز به ارتش بها و هویت داد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس که ما درگیر یک جنگ جهانی در مقیاس کوچک بودیم رشادت های ارتش، سپاه و نیروهای مسلح سبب شد تا قطعنامه سازمان ملل در نهایت به نفع ایران صادر شود.

کد خبر 6080925

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت + فیم
  • لزوم اقدام قاطع جامعه جهانی جهت توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه
  • بیانیه حزب کارگزاران سازندگی در پی پاسخ مقتدرانه ایران
  • عملیات «وعده صادق»سیلی ماندگاری بر پیکره نحس رژیم اشغالگر قدس بود