Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:09:50 GMT

۲۵ کشته در درگیری میان پلیس برزیل و قاچاقچیان مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۱۹۱

۲۵ کشته در درگیری میان پلیس برزیل و قاچاقچیان مواد مخدر

در درگیری میان نیروهای پلیس و قاچاقچیان مواد مخدر در برزیل دستکم ۲۵ تن کشته شدند.

به گزارش ایسنا، در حادثه تیراندازی مرگبار که میان نیروهای پلیس و قاچاقچیان مواد مخدر در ریودوژانیرو رخ داد دستکم ۲۵ تن از جمله یک افسر پلیس کشته شدند.

گزارشها حاکی از آن است که این باند تبهکار سعی داشتند از پشت بامها فرار کنند چرا که خودروهای پلیس وارد محله فقیر نشین در شهر ریودوژانیرو شده و منطقه را محاصره کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنابر اعلام نیروهای آتش نشانی گلوله های شلیک شده میان نیروهای پلیس و این باند تبهکار به دو مسافر که در قطار شهری نزدیک محل حادثه بوده اند اصابت کرده و موجب جراحت آنان شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، گفته شده در میان کشته شده های این تیراندازی جسد سرکرده این باند قاچاق مواد مخدر نیز بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برزیل قاچاق مواد مخدر پليس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران