Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره سرخپوشان گفت پرسپولیس روز‌های حساسی را مقابل خود می‌بیند و به همین علت، هرگز اجازه نمی‌دهیم باشگاه را وارد دعوا‌های دیگر کنند.

مجید صدری، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین شرایط سرخپوشان گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صدری در ابتدا اظهار داشت:

در ماه‌های اخیر تمام تلاش و توجه ارکان مدیریتی در باشگاه، حمایت کامل و قاطعانه از یحیی گل‌محمدی و تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت با مدیریت بدون حاشیه جعفر سمیعی، کار‌ها را با سرعت بالا و در سکوت پیش بردیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد:

قبل از آن که پرسپولیس وارد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود، نتایج خوبی کسب کرد تا صدر جدول لیگ را از آن خود کند. در کشور هند نیز به قدری عملکرد بچه‌ها خوب بود که توسط تمام رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، حتی رسانه رسمی لیگ قهرمانان بار‌ها مورد تمجید قرار گرفت. ما به داشتن چنین تیم و بازیکنانی افتخار می‌کنیم؛ زیرا آن‌ها با تمام وجود برای به دست آوردن امتیازات می‌جنگند و گل‌محمدی و همکارانش هم در هر بازی، طرح جدید تاکتیکی ارائه می‌کنند تا پرسپولیس خلاقیت و قدرت را به صورت همزمان در دیدارهایش داشته باشد.

وی در خصوص حواشی به وجود آمده اخیر تصریح کرد:

متاسفانه اتفاقاتی نظیر حراج ۳ دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس توسط شرکت شستا و فدراسیون فوتبال رقم خورد که معاونت حقوقی و اجرایی باشگاه توضیحات کاملی در این مورد ارائه کرد، اما ما هم بیکار نبودیم و از مسیر‌های مختلف برای حل مشکلی که بی‌جهت و بدون هیچ دلیل منطقی برای باشگاه به وجود آمده، اقدام کردیم. در این میان چند سوال مهم داریم که منتظریم تا به جواب برسیم؛ این که چرا فدراسیون علی رغم دارایی‌هایی که داشت، ساختمان باشگاه پرسپولیس را برای تسویه حساب با شستا معرفی کرده و در ثانی، چرا فقط در مورد دفتر باشگاه پرسپولیس بحث می‌شود؟ از سوی دیگر، اطلاعاتی به دست آورده‌ایم که فدراسیون با شستا تسویه حساب کرده است و ما نباید درگیر این مسائل شویم.

صدری همچنین افزود:

پرسپولیس روز‌های حساسی را مقابل خود می‌بیند و به همین علت، هرگز اجازه نمی‌دهیم باشگاه را وارد دعوا‌های دیگر کنند. ما در هیئت مدیره یک قرار مهم داریم و می‌خواهیم در سکوت کامل، کار‌ها را دنبال کنیم و هر وقت به نتیجه دلخواه رسیدیم، آن را به هواداران اعلام خواهیم کرد. غیر از این باشد، مشکلات قدیمی دوباره در پرسپولیس تکرار می‌شوند. ما اهل جنجال و سر و صدای رسانه‌ای نیستیم و با آرامش، فعالیتمان را جلو می‌بریم. هماهنگی خوبی بین من و جعفر سمیعی، غلامعلی محمدعلیپور و محمد فیاض در هیئت مدیره ایجاد شده و هر قدمی که برمی‌داریم با همکاری و مشاوره یکدیگر است. بدون حاشیه، در کنار هم کار می‌کنیم تا به پرسپولیس کمک شود. جا دارد از همه این عزیزان بابت زحماتی که می‌کشند، تقدیر و تشکر کنم. هیئت مدیره پرسپولیس نه تنها در تیم مدیریتی، بلکه خارج از باشگاه با همه ارکان ورزش و فوتبال کشورمان تعامل سازنده و خوبی دارد و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

او سپس به ۲ دیدار حساس پیش‌ روی سرخپوشان پایتخت اشاره کرد و گفت:

اول این که حریفان باید نگران بازی با پرسپولیس باشند؛ زیرا ما معتقدیم قدرتمندترین تیم آسیا را در اختیار داریم و در عمل و داخل زمین هم این موضوع را به اثبات رسانده‌ایم. در ثانی، تلاش می‌کنیم شرایطی برای تیم ایجاد کنیم که پرسپولیس بدون دغدغه و با آرامش و تمرکز کافی وارد ۲ دیدار با تیم‌های مدعی شود. البته اعتراض‌هایی نسبت به برنامه لیگ هم داشتیم و همچنان می‌گوییم در قبال پرسپولیس کم لطفی شد، اما ما با تمام توان و انرژی به دیدار سپاهان و استقلال می‌رویم و به دنبال ۲ پیروزی شیرین هستیم.

صدری در نهایت اضافه کرد:

در حال حاضر، اتحاد و همبستگی که بین هواداران، مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده، یک زنجیره محکم است که به عامل موفقیت‌های ما تبدیل شده و می‌توانیم با همین اتحاد، قهرمانی پنجم را به دست بیاوریم. تا وقتی متحد باشیم، هیچ تیمی حریفمان نیست. خدا را شکر که کادر فنی باهوش، بازیکنان غیرتمند و مدیریت بی‌حاشیه در باشگاه داریم و این‌ها می‌توانند رمز موفقیتمان باشند. باید کنار هم بمانیم و حمایت‌ها را ادامه بدهیم تا پرسپولیس در جایگاه واقعی خود بماند. جا دارد تقدیر و تشکر گرمی از هواداران پرسپولیس داشته باشم. با این که به علت شیوع کرونا، همچنان راه برای حضور در استادیوم‌ها مسدود است، اما طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی سنگ‌ تمام گذاشته‌اند و باید بدانند ما در باشگاه، قدردان این حمایت‌ها هستیم.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با رضا رجبی: قلعه نوعی مافیا است؟ چرا با یک باخت تریبون ها علیه او می‌شوند! دستیاران ویلموتس فدراسیون را نقره داغ کردند؛ محکومیت 35.5 میلیاردی تماس فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ: بعد از خرداد بیا و سرمربی تیم ملی شو | ادعای روزنامه داخلی احتمال محرومیت دو ساله 4 باشگاه پایبند به سوپرلیگ اروپا از سوی یوفا / ادعای ESPN بارسلونا به جمع مشتریان مانوئل لوکاتلی پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور تبریز به رغم جذب ستاره‌های نام‌دار و اسم و رسم‌دار نتوانست با سرمربی اسپانیایی خود انتظارات را برآورده کند.

مالک و مدیران باشگاه تراکتور پس از شکست سنگین ۴ بریک خانگی برابر ذوب آهن اصفهان، تصمیم خود برای قطع همکاری با پاکو خمس گرفتند. طرفین در نهایت بر سرفسخ قرارداد توافقی به توافق رسیدند تا داستان پاکو خمس اسپانیایی با تراکتور تبریز به رغم داشتن قرارداد سه ساله به پایان برسد.

پس از فسخ قرارداد سرمربی اسپانیایی با تراکتور، اخبار موثقی مبنی بر مذاکره باشگاه تبریزی با یحیی گل‌محمدی در رسانه‌ها منتشر شد. گل‌محمدی شاید بدش نمی‌آمد به تبریز برود، اما این قضیه منتفی شد و به سرانجامی نرسید، در صورتی که اگراو به تبریز می‌رفت، بدترین خبر ممکن برای سیامک نعمتی بود!

لطفا تعجب نکنید! سیامک نعمتی بعد از دو فصل پرفراز و نشیب، در پایان فصل گذشته بالاخره قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و از این تیم جدا شد. او بعد از سال‌ها حضور در این باشگاه و کسب ۱۲ جام، درحالی که دیگر در فهرست یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، جایی نداشت از این تیم جدا شد.

جدایی سیامک از پرسپولیس که به خواست یحیی انجام شد، واکنش سعید نعمتی، برادر سیامک را به همراه داشت. او در یک استوری تندوتیز به یحیی تاخت و به این مربی اتهام زد که، چون سیامک از نسل بازیکنان برانکو است جایی در برنامه‌های یحیی ندارد! برادر سیامک نعمتی گل‌محمدی را متهم به مخالفت با بازیکنان برانکو کرد و نوشت: من بهت تبریک می‌گم، چون تو هرجا بری بازی کنی به تیم ملی دعوت میشی. مهم اینه همه میدونن تو کی بودی و چیکار کردی. رو سیاهیش میمونه واسه یحیا جون لجبازه و اولین بارش نیست از این کارا می‌کنه و با بزرگترای تیمش لج می‌کنه، چون شما از نسل برانکو هستید و مردم اینو خوب میدونن که تو واسه پول نرفتی، چون عاشقی. زنده باد پرسپولیس کبیر (سیا برمی‌گرده).

همچنین همسر سیامک نعمتی هم به سرمربی سابق پرسپولیس طعنه زد. او تنها چند کلمه در استوری‌اش نوشت و هیچ نامی از یحیی به میان نیاورد، اما کلمه سنگینی را به کار برد و از واژه‌ای بهره برد که ریشه در باور‌های کهن مردم ایران دارد: «آه کشیدن»! او در استوری‌اش به نوعی آه کشید تا نشان دهد تا چه اندازه آرزومند و مشتاق دیدن وضعیت پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در بازی‌های پیش رو است ...!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس