Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رم پس از آنکه آخرین فرصتش برای کسب جام با این تیم را هم از دست داد، از دوران دو ساله کار خود در جالوروسی ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رم شب گذشته (پنجشنبه) در خانه به مصاف منچستریونایتد رفت تا باخت 6 بر 2 بازی رفت مرحله نیمه نهایی را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پائولو فونسکا اگرچه توانستند شکستی را به میهمان انگلیسی تحمیل کنند اما نتیجه آن (3 بر 2) طوری نبود که بتواند گل‌های خورده بازی رفت را جبران کند و به این ترتیب آنها با قبول شکست 8 بر 5 از صعود به فینال رقابت‌ها باز ماندند.

این آخرین فرصت پائولو فونسکا برای کسب جام با رمی‌ها بود، چرا که او در پایان فصل باید از این تیم جدا شود و سکان هدایتش را به ژوزه مورینیو بسپارد.

فونسکا در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من فکر می‌کنم که در مجموع دو بازی رفت و برگشت عملکرد خوبی داشتیم. در بازی رفت در منچستر هم یک نیمه بسیار خوب داشتیم. به همین دلیل فکر می‌کنم برای ما صعود به فینال امکان‌پذیر بود. بله ما می‌توانستیم به فینال برسیم و در بازی رفت هم تیم برنده نیمه اول بودیم هرچند که در نیمه دوم همه چیز را خراب کردیم. باید بازی برگشت را با نتیجه 4 بر صفر می‌بردیم و این کار را ما را بسیار سخت کرده بود. با این وجود ما نهایت تلاش‌مان را کردیم و سه گل هم زدیم. متأسفانه منچستریونایتد هم از موقعیت‌هایش بهترین بهره را برد.

لیگ اروپا| انتقام امری از آرسنال با جلوگیری از دومین فینال تمام انگلیسی/ منچستریونایتد و ویارئال فینالیست شدند

 

دو سه روز گذشته برای فونسکا روزهای عجیبی بود، چرا که اعلام شد او در پایان فصل رم را ترک خواهد کرد و تنها چند ساعت بعد از آن هم باشگاه رم به صورت رسمی از عقد قرارداد با ژوزه مورینیو خبر داد.

سرمربی پرتغالی جالوروسی درباره انتصاب هموطنش به عنوان جانشین او گفت: من مورینیو را خوب می‌شناسم. هر دوی ما پرتغالی هستیم. او با هم صحبت کرده‌ایم و او نسبت به من خیلی لطف داشت. من واقعاً فکر نمی‌کنم که مورینیو به توصیه و نصیحت من برای هدایت رم نیاز داشته باشد. برای من هدایت رم تجربه‌ای لذت‌بخش بود. من نکات مثبت فراوانی اینجا یاد گرفتم که در آینده به درد خواهد خورد. در کل تجربه‌ای بسیار سخت اما بسیار رضایتبخش بود.

آیا فونسکا در پایان کارش با رم در سری A خواهد ماند؟ او در پاسخ به این سؤال گفت: راستش نمی‌دانم. من واقعاً کار در ایتالیا را دوست دارم، اما آینده‌ام به فرصت‌های کاری که پیشنهاد می‌شود بستگی خواهد داشت. ببینیم چه می‌شود.

سرمربی جالوروسی در انتها درباره اینکه آیا در طول فصل به استعفا فکر کرده هم تأکید کرد: خیر، من اهل تسلیم شدن نیستم. اوقات سختی داشت اما من سعی کردم تمرکزم برای ارتقای سطح تیم را از دست ندهم و به کارم ادامه دهم. نه من هرگز به استعفا فکر نکردم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد رم لیگ اروپا پائولو فونسکا ژوزه مورینیو منچستریونایتد رم لیگ اروپا پائولو فونسکا ژوزه مورینیو بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز

آقای ژاوی حرف‌های 10 ماه قبل خودت در مورد مورینیو را فراموش کرده‌ای؟

طرفداری | ژاوی که چند ماه قبل گفته بود "بگذارید داورها کار خودشان را بکنند" یا از ژوزه مورینیو در مصاحبه‌ای انتقاد کرده بود و گفته بود "امیدوارم هرگز اینقدر تنزل پیدا نکنم"، حال خودش بیشترین انتقادات، توهین‌ها و به قول خودش تنزل را در زمان سرمربیگری‌اش در بارسلونا به داوران داشته است.

ژاوی دیگر نشانی از آن هافبک آرام و بدون حاشیه ندارد و به یک سرمربی عصبی و پرخاشگر تبدیل شده است. در جدیدترین مورد او در جریان این بازی مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز از کنار زمین اخراج شد. این سرمربی اسپانیایی برای سومین بار است که در فصل جاری با کارت قرمز داوران جریمه می شود. او در طول بیش از ۲۰ سال‌ دوران بازی خود و انجام بیش از ۱۰۰۰ بازی ملی و باشگاهی فقط ۲ بار اخراج شد که هیچ کدام از این موارد، کارت قرمز مستقیم نبود. (مقابل رئال مادرید و همچنین ویارئال).

بیشتر بخوانید: توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس

لب‌خوانی شبکه تلویزیونی مووی استار از صحبت‌های ژاوی نشان می‌دهد که سرمربی بارسلونا در جریان این اتفاق، علاوه بر لگد زدن به دوربین کنار زمین، کواچ را با کلماتی توهین‌آمیز مورد خطاب قرار داد:

با من در نیوفت. لعنت به مادرت حرام‌زاده. بفرما اخراجم کن!

امیدوارم هرگز مثل مورینیو اینقدر تنزل نکنم!

پس از دیدار سویا و آاس رم در فینال لیگ اروپا که با پیروزی سویا در ضربات پنالتی به پایان رسید، ژوزه مورینیو، بازیکنان و هواداران رم به شدت از قضاوت آنتونی تیلور ناراضی بودند. سرمربی پرتغالی باشگاه رم بلافاصله پس از پایان بازی و در کنفرانس خبری به شدت از عملکرد آنتونی تیلور انتقاد کرد و سپس در پارکینگ ورزشگاه داور بازی را بی‌شرم خطاب کرد و او را مایۀ ننگ دانست.

در آن مقطع زمانی بسیاری از رفتار آقای خاص انتقاد کردند و صحبت‌ها و رفتارهای او را اشتباه قلمداد کردند. از جمله سرمربی بارسلونا، ژاوی هرناندز. ژاوی سرمربی بارسلونا 10 ماه قبل با انتقاد از رفتار و صحبت‌های مورینیو گفته بود:

هر کسی که فکر می‌کند در حق او ناعدالتی صورت گرفته می‌تواند هر طور که دوست دارد، رفتار کند. اما ما مربی‌ها باید رفتار خودمان را کنترل کنیم و الگویی در این زمینه باشیم. همانطور که می‌خواهیم که به ما توهین نکنند و با ما با احترام رفتار کنند، ما نیز باید با احترام رفتار کنیم. امیدوارم هرگز اینقدر تنزل نکنم که چنین رفتارهایی از من سر بزند.

بیشتر بخوانید: ژاوی درباره رفتار مورینیو پس از فینال لیگ اروپا: امیدوارم هرگز اینقدر تنزل نکنم

حال سوال بزرگ از سرمربی بارسلونا این است که چرا خودش نمی‌تواند رفتارش را در زمین کنترل کند تا از نظر روحی روانی به خود بارسلونا هم ضربه بزند و آرامش را از تیمش بگیرد؟ چرا او صحبت‌های خودش در مورد اینکه سرمربیان باید الگویی برای همه باشند را فراموش کرده است؟ آیا او حرف‌هایش در انتقاد به مورینیو که گفته بود امیدوارم هرگز اینقدر تنزل نکنم که چنین رفتارهایی از من سر بزند را به دست فراموشی سپرده است؟

ژاوی سرمربی جوانی است که نشان داده که می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن در دنیای مربیگری داشته باشد. این فصل به احتمال فراوان آخرین ماه‌های حضور او روی نیمکت بلوگراناست و او همانطور که گفته است در پایان فصل بارسا را ترک می‌کند. اما هواداران فوتبال انتظار دارند که همان ژاوی آرام و متین در دوران بازیگری‌اش را ببینند که در تمام طول دوران درخشش‌اش در مستطیل سبز تنها دو کارت قرمز گرفته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد