Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان گفت: فعالیت صنوف گروههای شغلی سطح ۱و۲ از شنبه ۱۸اردیبهشت با ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کسبه و مشتریان مجاز می باشد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، علی باصره با تشریح این خبر اظهارداشت: با تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گروه های شغلی ۱ و ۲ می توانند از شنبه ۱۸اردیبهشت با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کسبی نمایند و گروه های شغلی ۳ و ۴ کماکان تعطیل هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه تمامی بازارها و پاساژها از شنبه هفته آینده بازگشایی و مجاز به فعالیت خواهند بود، افزود: تعطیلی صنوف گروه های شغلی ۳ و ۴ کماکان به قوت خود باقی است البته موضوع فعالیت این دسته از مشاغل نیز از طریق ستاد کرونا استان در حال پیگیری است و به محض کسب نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی گفت: دغدغه اصلی تمامی اصناف سلامت جامعه می باشد و در این مرحله نیز با تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کسبه، اصناف بیش از پیش در پیشگیری وکنترل بیماری کادر بهداشت ودرمان را یاری خواهند کرد.

 

باصره در پایان ضمن تشکر از همراهی و تشریک مساعی کسبه وظیفه شناس بندرعباس تاکید کرد: واحدهای بازرسی اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف به همراه کارشناسان بهداشت، مجدانه بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت خواهند داشت و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین که دستورالعمل ومصوبات ستاد مدیریت کرونا را رعایت ننمایند شدیدا برخورد می گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتاق اصناف گروه شغلی رفع محدودیت فعالیت صنفی رعایت پروتکل های بهداشتی گروه های شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید