Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قره تپه بندر ترکمن گفت: در این روز به خصوص مسلمانان دنیا می‌توانند با تکریم و تعظیم روز قدس، اتحاد و انسجام خود را عملی و به دنیا ثابت کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آخوند عبدالجبار میرابی امام جمعه قره تپه بندر ترکمن به مناسبت آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس گفت: از مهم‌ترین فضائل روز قدس این است که حضرت امام خمینی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و در این روز به خصوص مسلمانان دنیا می‌توانند با تکریم و تعظیم روز قدس، اتحاد و انسجام خود را عملی و به دنیا ثابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه، حضرت امام خمینی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند تا همه کشور‌های اسلامی در این روز دفاع از مردم فلسطین را در دستور کار قرار دهند، گفت: روز قدس نماد وحدت مسلمانان به شمار می‌رود و این روز به مفهوم مجاهدت در راه اسلام است و در این روز مسلمانان مظهر خداپرستی را به نمایش می‌گذارند.

آخوند میرابی ادامه داد: امت اسلامی هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این پیام و آرمان را در راهپیمایی‌ها فریاد می‌زدند، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این امکان میسر نیست و به همین دلیل استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های جمعی به صورت غیر حضوری، این آرمان‌ها دنبال شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روز قدس بندر ترکمن فلسطین آخرین جمعه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درگذشت احد قولی لاله هوادار تیم تراکتور که روز جمعه در جریان بازی تراکتور با ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام تبریز دچار سکته قلبی شد و سپس در بیمارستان جان باخت را تسلیت گفت.

در متن تسلیت باشگاه ذوب آهن اصفهان آمده است: درگذشت نابهنگام هوادار عزیز تیم تراکتور تبریز را به جامعه هواداری باشگاه تراکتور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده و برای آن عزیز غفران الهی آرزومندیم.

گفتنی است، احد قولی لاله هوادار متعصب تراکتور روز جمعه (۲۴ فروردین) در ورزشگاه یادگار امام تبریز از شدت ناراحتی و فشار عصبی ناشی از شکست سنگین این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان دچار سکته قلبی و با آمبولانس راهی بیمارستان شد و ظهر دیروز در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز درگذشت.

تیم فوتبال تراکتور روز جمعه با نتیجه چهار بر یک از ذوب آهن اصفهان شکست خورد که انتقادهای هواداران و کارشناسان را به دنبال داشت.

کد خبر 6077560

دیگر خبرها

  • قدردانی علمای اهل سنت خراسان جنوبی از حمله موشکی سپاه
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • هشدار امام درباره سکوت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی
  • فرماندهان سپاه با سیلی محکم به صهیونیست‌ها دل مسلمانان را شاد کردند
  • امام خمینی(ره): اسرائیل را قابل نمی‌دانیم + کلیپ
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر به حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی/ اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم
  • توجه ویژه اسلام به حل مشکلات اقتصادی مردم
  • جهان تعظیم می‌کند!