Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@15:30:42 GMT

افتتاح ۲۶۸ پروژه عمرانی آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۵۱۴

افتتاح ۲۶۸ پروژه عمرانی آموزش و پرورش

معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش گفت: امروز در نخستین برنامه های ۱۴۰۰ تعداد ۲۶۸ پروژه فضای آموزشی با هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت خانه های علوم و آموزش و پرورش به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهوری برگزار شد، «مهرالله رخشانی مهر» در این مراسم  گفت: سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس با حضور غرور آفرین خیرین توانسته از 550 میلیارد تومان اعتبار در سال 1392 به 3 هزار میلیارد اعتبار افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 8 هزار میلیارد تومان خیرین مشارکت داشته اند خاطر نشان کرد:دولت هم در تامین سهم خود 4 هزار میلیارد تخصیص داده است.

 

رخشانی مهر با اشاره به طرح آجر به آجر گفت:با هدف گسترش مدرسه سازی بیش از یک میلیون نفر در طرح آجر به آجر مشارکت داشته اند.

 

معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش گفت: امروز در نخستین برنامه های 1400 تعداد 268 پروژه فضای آموزشی با هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

 

در آیین «افتتاح متمرکز پروژه‌های آموزش و پرورش» و پنجمین روز از «هفته بزرگداشت مقام معلم» و در نخستین گام از تحقق اهداف و برنامه‌های سال 1400 سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، با حضور حسن روحانی، تعداد 268 پروژه عمرانی با 1295 کلاس درس، به ارزش 1000 میلیارد تومان در 15 استان کشور به طور همزمان افتتاح و به بهره بردار رسید.

بر اساس این گزارش استان‌های البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، خوزستان، اصفهان، خراسان جنوبی، اردبیل و مرکزی از جمله استان‌هایی هستند که آئین بهره بردای از پروژه‌های آن‌ها، با حضور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد.

بیشترین پروژه‌ها به ترتیب به استان‌های خوزستان با 90، کرمان 75 و خراسان رضوی 38 پروژه اختصاص دارد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: رییس جمهور و هیات دولت میلیارد تومان هزار میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی