Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جعفر شریعتی از برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و نهضت کمک مؤمنانه با اهدای بسته‌های معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر و محرومان و اعطای چند دستگاه فشارسنج به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب توسط استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی به نیازمندان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری کانون بسیج اساتید، دفتر فرهنگ اسلامی و تشکل دانشجویی گام دومی‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی‌ بر استمرار رزمایش همدلی و نهضت کمک مؤمنانه در کشور در ماه مبارک رمضان در این مرحله کمک‌های مؤمنانه توسط کارکنان، استادان و دانشجویان به‌صورت نقدی جمع‌آوری و در قالب بسته‌های سبد کالا به ارزش 700 هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب اضافه کرد: در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام رضا صادقی امام جمعه داراب و محمدحسین هاشمیان فرمانده سپاه شهرستان داراب و جمعی از مسئولان و کارکنان این دانشگاه، توزیع بسته‌های کمک معیشتی تهیه‌شده شامل، سویا، ماکارونی، روغن و رب گوجه‌فرنگی با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر بین خانواده‌های محروم و نیازمند شناسایی‌شده آغاز شد.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام نیاز بیمارستان و با کمک‌های جمع آوری شده در این زمینه، تعدادی دستگاه فشارسنج نیز از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب به بیمارستان امام حسن مجتبی علیه‌السلام داراب اهدا شد.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1094978 برچسب‌ها رزمایش همدلی رزمایش همدلی مومنانه محرومیت زدایی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رزمایش همدلی رزمایش همدلی مومنانه محرومیت زدایی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی رزمایش همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ صبح امروز دوشنبه(۳ اردیبهشت) محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در راستای سلسله دیدارها و نشست های خود با مدیران و اساتید دانشگاه های استان و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان، با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، پیگیر دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات آنان در حوزه های مختلف شد.

محمدطیب صحرایی سپس بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و به مقام والای این شهدا ادای احترام نمود.

استاندار کرمانشاه در ادامه روند حضور چندساعته خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی‌مهندسی این دانشگاه، در نشستی صمیمانه با جامعه دانشگاهیان شرکت کرد و به سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران، پاسخ داد.

در این نشست، چند ر از اساتید و دانشجویان به نمایندگی از حاضران و مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی این دانشگاه نقدها، نظرات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح نمودند و پاسخ خود را دریافت کردند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228109 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی