Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در تجمع خودجوش میدان فلسطین، شرکت‌کنندگان پرچم‌هایی از فلسطین و حزب الله لبنان در دست داشته و با سردادن شعارهای «الموت آمریکا» و «الموت اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

در این مراسم، پرچم فلسطین به اهتزاز درآمد و پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا به آتش کشیده شد و روزشمار نابودی اسرائیل به نمایش گذاشته شد که ۷هزار و ۲ روز تا نابودی اسرائیل باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مراسم خودجوش روز جهانی قدس در میدان فلسطین، سرودهایی در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها پخش و گروه سرود «حرا» قطعاتی را اجرا کردند.

روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸شمسی (رمضان ۱۳۹۹قمری) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

نامگذاری این روز، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها شهر تهران روز جهانی قدس فلسطین پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران روز جهانی قدس فلسطین شهر تهران روز جهانی قدس فلسطین اخبار کنکور روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند

ماموستا احمد کوهستان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به دفاع اخیر جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به واقع حق داشت که رژیم غاصب و اشغالگر قدس را تنبیه کند برای همین چاره‌ای جز این نداشت که در مقابل ضربه به سفارت خود در سوریه که در حکم خاک ایران محسوب شده و هفت نفر از مستشاران ایرانی شهید شدند، یک گوشمالی و تنبیه علیه اسرائیل انجام دهد.

وی تصریح کرد: بی‌تردید این تنها یک حمله محدود جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه در مقابل تجاوز به کنسولگری کشورمان در دمشق بود اما حامیان رژیم‌صهیونیستی همه دست به دست هم دادند تا مانع رسیدن تمام پهپادها و موشک‌ها به رژیم صهیونیستی شوند و این تنبیه برای اسرائیل بود که باید از آن عبرت گیرد.

مدرس مدارس علوم دینی اهل‌سنت ارومیه در ادامه با اشاره به لزوم برقراری عدالت توسط جامعه بین‌المللی بیان کرد: بی‌تردید جامعه جهانی باید تصمیم ایران مبنی بر دفاع از خود در برابر رژیم صهیونیستی را حق محفوظ کشورمان بدانند و امید است این رژیم سفاک، آدم‌کش و غاصب به زودی از بین رود تا دنیا و ملت‌های مسلمان به ویژه غزه روی آرامش ببینند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت ۹ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • چهاردهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه راهپیمایی کردند
  • رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در انگلیس + فیلم
  • پاکستان خطاب به جامعه جهانی: تجاوزات اسرائیل نباید بدون مجازات بماند
  • به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط یهودیان + فیلم