Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@20:38:05 GMT

لزوم اتخاذ همه تمهیدات برای ممنوعیت سفر‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۵۹۹

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ضمن ابلاغ رسمی ممنوعیت کلیه سفر‌ها در ایام عید فطر در سراسر کشور، خواستار اتخاذ همه تمهیدات لازم برای تحقق ممنوعیت سفر‌ها شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، آقای عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه‌ای که در نخستین ساعات صبح امروز خطاب به وزیر راه و شهرسازی و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صادر شد، به استناد مصوبه رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت کرونا در حضور رئیس جمهوری، ممنوعیت کلیه سفر‌ها در ایام عید فطر در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ را رسما ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده قرارگاه در این ابلاغیه، از وزارت راه و شهرسازی و ناجا خواست، با پیش بینی همه تمهیدات لازم، ممنوعیت کلیه سفر‌ها در همه مناطق کشور فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی را در بازه زمانی مصوب، به نحو کامل محقق کنند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در این ابلاغیه، ضمن جلب همکاری کامل جمعیت هلال احمر برای اجرای مصوبه ممنوعیت سفرها، از سازمان صدا و سیما خواست موضوع ممنوعیت سفر‌ها را از طریق شبکه‌های پر مخاطب رادیو و تلویزیون، مستمر اطلاع رسانی ماید. برچسب ها: کرونا ، عید فطر ، ممنوعیت سفر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا عید فطر ممنوعیت سفر فرمانده قرارگاه ممنوعیت سفر سفر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس