Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمای یمن به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه ای تاکید کرد که آزادسازی قدس نزدیک تر از هر زمان دیگری است به ویژه اینکه نقاب ها افتاده و بسیاری از واقعیت‌ ها علنی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المسیره»،  انجمن علمای یمن به مناسبت روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با صدور بیانیه ای ضمن دعوت به برگزاری این روز، اعلام کرد: این روز را نمی توان تنها منحصر به یک کشور، ملت یا نظام دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن علمای یمن در ادامه تلاش ‌های انجام گرفته برای تقویت وحدت در راه یاری قدس و فلسطین و مقابله با نیروهای استکبار را ستود و افزود: آزادسازی قدس نزدیک تر از هر زمان دیگری است به ویژه نقاب ها افتاده و بسیاری از واقعیت‌ ها علنی شده و پشت پرده مزدوران و خیانتکاران که با قدس و فلسطین تجارت کردند، آشکار شده است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: امت اسلام و نخبگان عملی و سیاسی باید قدس را به جایگاه اصلی خود بازگردانند و در گفتمان رسانه‌ ای، برنامه‌‌های درسی و تریبون‌ها به طور ویژه به آن بپردازند.

در این بیانیه آمده است: آمادگی جهادی و بیداری جوانان امت اسلام از نظر اخلافی، روحی و جهادی معاملات علیه فلسطین را به شسکت می کشاند.

 

انجمن علمای یمن در ادامه تاکید کرد: نزدیک ‌ترین راه برای آزادی مسجدالاقصی، مسجدالحرام است اگر از هیمنه «شاخ شیطان» به نمایندگی رژیم سعودی آزاد شود زیرا که در خط اول دفاع از رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: محور مقاومت باید وحدت و برادری ایمانی خود را تحت چتر اسلام و بیرق قرآن تقویت و آن را در برابر نفوذ منافقان تقویت کند.

 

انجمن علمای یمن در پایان از ملت یمن و ملت‌های تمام امت اسلامی خواست در روز قدس برای یاری قدس و فلسطین و اعلام برائت از آمریکا و رژیم اسرائیل به صورت گسترده دست به راهپیمایی بزنند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: انجمن علمای یمن روز جهانی قدس فراخوان انجمن علمای یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه روز دوشنبه در روند حضور چند ساعته خود در دانشگاه آزاد اسلامی، در نشست صمیمانه با جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی حاضر شده و به سوالات، دغدغه‌ها و موضوعات مطرح شده توسط حاضران پاسخ داد.

️محمدطیب صحرایی در ابتدای سخنان خود در این نشست با اشاره به عملیات غرورآفرین "وعده صادق" که در روزهای اخیر انجام شد، گفت: ایران اسلامی با اجرای این عملیات که از حداقل توانایی‌های نظامی در آن استفاده شده بود، واژه "ما می‌توانیم" را به جهانیان نشان داد.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی درحالی که از فناوری‌های ‌دفاعی ۱۰ قدرت بزرگ جهان برای دفاع از خود بهره می‌برد و تمام تلاش خود را کرد که موشک‌های ایران در آن زمین ننشیند، اما این موشک‌ها توانستند با موفقیت از این لایه‌ها عبور کنند و به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اشتباه محض است که کسی فکر کند ما تنها یک رژیم صهیونیستی محدود در یک محدوده جغرافیایی را موشک باران کردیم؛ در واقع در طول یک هفته گذشته دیرباورترین افراد اگر منصف باشند خواهند گفت که جایگاه جمهوری اسلامی ایران با پنج دهه قبل در جهان قابل مقایسه نیست.

صحرایی با بیان اینکه به تعبیری این عملیات به نوعی کاروان شادی پهپادی و موشکی بود، ادامه داد: ایران در این عملیات پهپادهای خود راتعمداً و با اعلام قبلی به جهان، به‌سوی اسرائیل فرستاد و شاید به تعبیری با شوی تبلیغاتی به هدف رسید و دنیا فهمید که ما رژیم صهیونیستی را زدیم و آنها باید بدانند نتوانستند با تمام امکانات روز خود جلوی ما را بگیرند و این به معنای توانمندی و اقتدار است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "به‌قله نزدیک می‌شویم"، گفت: ما چه به‌عنوان یک مسلمان و چه به‌عنوان یک ایرانی و یا یک ایرانی مسلمان اگر منصفانه به گذشته و حال خودمان نگاهی بیاندازیم این جمله مقام معظم رهبری را بهتر درک می‌کنیم.

وی در به پاسخ به انتقاد یک نفر از دانشجویان در خصوص وضعیت فعلی فرودگاه کرمانشاه، گفت: ما فرودگاه کرمانشاه را در شرایطی تحویل گرفتیم که باند اصلی فرودگاه به‌علت عدم رسیدگی‌های به موقع دچار ترک‌های عمیقی شده بود و در حالی که در گذشته می شد وضعیت نامناسب این فرودگاه را با ۸۰ میلیارد تومان بازسازی کرد تا این لحظه ۸۵۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است اما پیش‌بینی می‌شود که فرودگاه کرمانشاه تا اوایل تابستان سال ۱۴۰۳ دوباره زیر بار پرواز قرار گیرد.

صحرایی با بیان اینکه یکی از محورهای توسعه و از ظرفیت‌های بزرگ استان بحث گردشگری است، اضافه کرد: برای فعال ساختن این اهم، زیرساخت‌های حمل و نقل اعم از راه، فرودگاه و راه آهن اهمیت ویژه‌ای دارند و مورد توجه است.

وی در ادامه در خصوص وضعیت راه آهن کرمانشاه، یادآور شد: راه آهن کرمانشاه به دلیل افتتاح ناقص، ایمنی لازم و امکان افزایش سرعت قطار برای سرعت بالای ۶۰ کیلومتر را ندارد که این به معنای عدم بهره‌وری است و رفع این نقص به بودجه‌ای بیش از یک‌هزار میلیارد تومان احتیاج دارد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به برکت و سوغات اربعین، سال گذشته ۲۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی استان بهسازی شده و تعداد نقاط حادثه خیز استان از ۱۹ نقطه به ۹ نقطه کاهش یافت افزود: پیش‌بینی میشود تا شهریورماه امسال این ۹ نقطه نیز حذف شود.

مقام ارشد دولت در استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت مرز خسروی برای اربعین امسال نیز گفت: در حوزه اربعین بخشی از امور آن برعهده استانداری است که با تلاش و جدیت در حال پیگیری است تا این مرز با توجه به ظرفیت‌هایی که وضعیت فعال‌تری داشته باشد.

صحرایی در ادامه در پاسخ به انتقاد وارد شده در خصوص عدم وجود دانشکده فرهنگ و هنر در کرمانشاه، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد که رشته فرهنگ و هنر را در دانشگاه آزاد اسلامی و رشته میراث فرهنگی و گردشگری از طریق دانشگاه رازی درخواست شود و شاهد تأسیس این رشته‌ها در استان باشیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: وظیفه امروز من و شما این است که تلاش کنیم که کرمانشاه در این وضعیت، جایگاه خوب‌تری برای خودش فراهم کند.

محمدطیب صحرایی در پاسخ به مطالبه یکی از دانشجویان و در ارتباط با مسائل پیش آمده در شورای شهر و شهرداری کرمانشاه، اظهار داشت: پیش‌تر یک فرصت سه ماهه‌ به اعضا شورای شهر کرمانشاه داده شده که با توجه به اینکه در اواخر آن فرصت هستیم طی هفته‌های آینده جلسه‌ای با اعضای محترم این شورا ترتیب داده می‌شود و مطابق آن یک راه حل قانونی بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه به همین دلایل هنوز بودجه شهر کرمانشاه را مصوب نداریم و با دو دوازدهم بودجه، شهرداری کارش را در سال جاری آغاز کرده است و این‌ها نارسایی‌هایی است که در زندگی مردم اثر منفی می‌گذارد و همین باعث شد که به ناچار مستقیماً در کارهای شهرداری کرمانشاه برای الگوسازی و نشان دادن راه ورود پیدا کنیم.

صحرایی در پاسخ به مطالبه یکی از دانشجویان مبنی بر تعطیل بودن شهربازی کرمانشاه پس از گذشت سال‌ها، گفت: شهربازی یکی از دغدغه‌های ما در مجموعه مدیریت استان بوده اما با توجه به اینکه مجموعه شهربازی کرمانشاه معارض حقوقی دارد مشکلاتی را در این راه ایجاد کرده اما با پیگیری‌های مکرر درصدد رفع این مشکل هستیم تا بتوانیم وارد فاز اجرایی شویم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از بدو ورود به استان اعلام کرده‌ام دانشگاه‌های باید به صورت فعال‌تر نقش بپذیرند، افزود: در این راستا از دانشگاه انتظار می‌رود مسائل مورد توجه خود و استان را معرفی، راهبری و با ارایه راهکار در حل آن نقش قبول کند.

وی در پایان ضمن دعوت به همکاری و پذیرش راهکارها از جامعه دانشگاهی، گفت: در این زمینه کاملا مشتاق و منتظر پیشنهادهای دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه است.

اختصاص بودجه دولتی به دانشگاه آزاد، کریدور گردشگری، رسیدگی به تخلفات و مفاسد، تشکیل شورای دانشجویی، معرفی مرز خسروی، حمایت از تشکل‌های دانشجویی، ساماندهی محلات حاشیه نشین، واگذاری بیمارستان سینا به دانشگاه آزاد اسلامی، فراهم کردن بسترها برای نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف و استفاده از نظرات نخبگان از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد و استاندار کرمانشاه به پاسخ آن‌ها پرداخت.

خبرنگار: نرگس نوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228230

دیگر خبرها

  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • دوقطبی‌سازی بین رهبری و دفتر ایشان؛ حمله روزنامه نزدیک به سپاه به شریعتمداری!
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد
  • بیانیه بانک شهر درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس
  • بیانیه انجمن اقتصاد ایران در مخالفت با تعطیلیِ پنجشنبه‌ها: به گوشه‌گیری و گسترش فقر رای ندهید!
  • مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شلومی هدف قرار گرفت
  • ◄ 3 هزار فروند کشتی نیاز داریم اما دست روی دست گذاشته ایم!