Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@12:29:27 GMT

پاسخ تونی کروس به ستاره چلسی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۷۲۴

پس از پیروزی چلسی مقابل رئال مادرید و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا ، میسون مانت، زننده گل دوم آبی های لندن به صحبت های تونی کروس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی واکنش نشان داده بود که حالا هافبک باتجربه و پرافتخار آلمانی رئال مادرید او را بی جواب نگذاشته است.

مانت پس از بازی دیشب گفته بود:«دیدم یکی از بازیکنان آنها قبل از بازی گفته بود هیچکدام از بازیکنان ما باعث نمی شوند خواب از سرش بپرد اما تیم ما باید خواب را از سر او بپراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پس از این مصاحبه هم تونی کروس صحبت‌های هافبک چلسی را بی‌پاسخ نذاشت و با انتشار توئیتی پاسخش را داد. ستاره آلمانی رئال مادرید در صفحه توئیتر خود نوشت:«هنوز هم راحت می‌خوابم اما آفرین به خاطر دیشب. تبریک می گویم و در اولین فینال اروپایی آرزوی موفقیت می کنم.»

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا چلسی رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های مایورکا و رئال مادرید از هفته سی‌ویکم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۰ در ورزشگاه سون مویکس با قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.

رئال مادرید در مسی قهرمانی میزبان نایب قهرمان کوپا دی ری بود و با توجه به اینکه چند روز دیگر باید دیدارحساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل منچسترسیتی برگزار کند به چند ستاره خود برای این دیدار استراحت داد.

تک گل رئال مادرید توسط اورلین شوامنی در دقیقه ۴۸ به ثمر رسید. شوت از پشت محوطه جریمه ستاره فرانسوی پس از برخورد به مدافع مایورکا کمانه کرد و به شکلی زیبا وارد دروازه میزبان شد. در ادامه رئال مادرید این فرصت را داشت تا در دقیقه ۶۰ اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد اما براهیم دیاز به شکل عجیبی نتوانست دروازه مایورکا را باز کند.

با این نتیجه رئال مادرید ۷۸ امتیازی شد و در صدر جدول اختلاف خود را با بارسلونا به عدد ۱۱ رساند و در مقابل مایورکا با ۳۱ امتیاز در رتبه پانزدهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • فابریتزیو رومانو تکذیب کرد: آردا گولر درخواست جدایی نداده‌است
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!