Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزارت آموزش وپرورش گفت: موردی را در افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت متوجه شدیم که نیاز به اصلاح دارد و نگارش احکام در حال انجام است.

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: علی الهیار ترکمن در پاسخ به پرسشی درباره صدور احکام افزایش حقوق معلمان در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: نگارش احکام در حال انجام است. موردی را در افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت متوجه شدیم که نیاز به اصلاح دارد و به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کردیم و منتظر نظر این سازمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه مشکلی که به سازمان اداری و استخدامی اعلام کردید، چیست؟ گفت: موضوع مربوط به تصمیم گیری درباره نحوه محاسبه و اعمال تفاوت تطبیق است که این بند باید اصلاحیه داشته باشد.

الهیار ترکمن بیان کرد: طبق تصمیم گیری‌های انجام شده دیگر مقرری ماه اول از فرهنگیان کسر نمی‌شود. (مقرری ماه اول به وجوهی اطلاق می‌شود که در هنگام تبدیل وضعیت استخدامی (آزمایشی به رسمی) و یا افزایش حقوق و مزایا از حقوق مستخدم "افرادی که تحت پوشش صندوق بازنشستگی هستند" برداشت و به صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.)

وضعیت کمبود معلم در مدارس سمپاد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا طبق بخشنامه ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اولویت اختصاص نیروی انسانی با مدارس سمپاد است؟ اظهار کرد: اولویت اختصاص نیرو‌های کیفیت بخشی (مربی بهداشت، مشاور، متصدی آزمایشگاه و...) با مدارس سمپاد است.

وی افزود: در بحث اختصاص نیروی انسانی به کلاس‌های درس اولویت ما برای تامین معلم با مدارس دولتی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با افزایش تعداد مدارس سمپاد نیاز به تامین استاندارد‌ها زیاد شد، گفت: اولویت برای تامین نیرو‌های کیفیت بخشی با این مدارس بوده که تاکید سند تحول بنیادین است.

الهیار ترکمن در پاسخ به این پرسش که در مدارس سمپاد چه تعداد معلم نیاز است؟ بیان کرد: اطلاعات مربوط به معلمان مدارس سمپاد در اختیار سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان است که امیدواریم اطلاعات را با ما به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید: سرنوشت رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: آموزش و پرورش فرهنگیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان مدارس سمپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران | جزییاتی آخرین حضور این خواننده در زادگاهش

به گزارش همشهری آنلاین، بهمن بابازاده در صفحه شخصی خود اینطور نوشته است: یکی از اعضای خانواده «معین»، در متنی که مورد تایید «نصرالله معین»، که بصورت اختصاصی در اختیار من قرار داده، ضمن تکذیب اخبار رفت و آمد «معین» به ایران در این سالها، جزییاتی از آخرین روزهای حضور این خواننده در زادگاهش را بازگو کرد.

در این متن آمده: «آقای «معین» آخرین بار سال ۱۳۶۰ ایران بود و پس از خروج قانونی از کشور، هرگز به ایران برنگشت. ایشان پاسپورت و شناسنامه ایرانی دارند، ولی هرگز از آن روز به بعد به کشور بازنگشته اند. اخبار و گزارش‌های مختلفی این روزها با مقاصد مختلف در ایران منتشر میشود که هرگز صحت نداشته و ندارد و آقای معین هیچ درخواست یا پیشنهادی به مجموعه، واسطه یا نهادی ارائه نداده اند. از تکرار بی اندازه این گزارش‌های اشتباه و دروغ گلایه دارند و پس از کنسرت دُبی (۲۳ فروردین) در صورت تکرار این گزارشات دروغ، رسما اظهارنظر خواهند کرد.»

کد خبر 841002 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران | جزییاتی آخرین حضور این خواننده در زادگاهش
  • صدور ۳۱ حکم جایگزین حبس در آذربایجان غربی در حمایت از محیط زیست
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش