Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: ملی پوشان قایقرانی تمام تلاش خود را کردند و در نهایت دو سهمیه به دست آمد و امیدوارم نبی رضایی بتواند یک سهمیه دیگر بگیرد.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره کسب دو سهمیه المپیک در مسابقات انتخابی المپیک قایقرانی آب های آرام و روئینگ بیان کرد: تمام ملی پوشان واقعا زحمت کشیدند و جنگیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از تمام ورزشکاران و کادر فنی تیم های ملی تشکر می کنم. در آب های آرام، اعزام تیم به تایلند با بی تدبیری و بی لیاقتی کنفدراسیون آسیا دچار سختی زیادی شد اما در نهایت علی آقا میرزایی توانست سهمیه بگیرد. بقیه نفرات هم با فاصله کم سهمیه المپیک را از دست دادند.

او ادامه داد: به هر حال کشورهای دیگر هم برای کسب سهمیه آمده بودند. امیدوارم محمد نبی رضایی در مسابقات روسیه بتواند در کانو سهمیه بگیرد. البته رکسانا رازقیان هم بود که متاسفانه تایلند، ویزای او را صادر نکرد. 

سهرابیان در مورد عملکرد روئینگ سواران نیز گفت: قوانین، شرایط را سخت کرده بود و  برای اولین مرتبه بود که ملی پوشان برای گرفتن سهمیه باید مدال طلا می گرفتند. روئینگ سواران ما دوم و سوم شدند و خوب بودند. البته از بین نازنین ملایی و بهمن نصیری یکی باید به المپیک برود. زمانی که تیم برگردد جلسه کمیته فنی و هیات رییسه را برگزار می کنیم و بر اساس بخشنامه ای که قبلا در این مورد صادر کردیم، موضوع را نهایی خواهیم کرد که کدام قایقران به المپیک می رود. 

رییس فدراسیون در پایان تاکید کرد: از عملکرد همه ملی پوشان راضی بودم و تمام تلاششان را کردند و دو سهمیه به دست آمد. هم روئینگ و هم آب های آرام سختی های زیادی کشیدند. تایلند ویزا را دیر صادر کرد و ملی پوشان به دلیل قرنطینه نتوانستد تمرین زیادی در تایلند داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک توکیو تیم ملی رویینگ مردان مسابقات قایقرانی آب های آرام رئیس فدراسیون قایقرانی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرمین سهرابیان که در دیدار امروز (جمعه) استقلال - شمس آذر قزوین را به دلیل مصدومیت از دست داد، درباره آخرین وضعیت خود گفت: من مشکل جزئی در کشاله پایم اتفاق افتاد و 10، 12 روز دیگر خوب می‌شوم.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال پس از برتری برابر شمس آذر تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم. با همه چیز می‌جنگیم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. هواداران لطف کرده و امروز استقبال خیلی خوبی داشتند.

مدافع تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه تا اینجای فصل چهار گل برای تیمش به ثمر رسانده است، خاطرنشان کرد: در ضربات ایستگاهی تاکتیک‌های خوبی داریم و با آقاجواد خوب تمرین می‌کنیم و خدا را شکر در زدن ضربات ایستگاهی جلو می‌آییم و می‌توانیم گل بزنیم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که به دیدار با تراکتور تبریز می‌رسد یا نه، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که برسم.

یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • تحلیل سهرابیان از وضعیت قایقرانان در گزینشی المپیک/کار سختی داریم
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی