Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:30:30 GMT

ابتلای ۵۴۸ مورد جدید به کرونا ویروس و ۱۰ فوتی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۷۶۹

ابتلای ۵۴۸ مورد جدید به کرونا ویروس و ۱۰ فوتی در لرستان

ایسنا/لرستان دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ابتلای ۵۴۸ مورد جدید به کرونا ویروس در استان خبر داد.

مریم کوشکی امروز ۱۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تاکنون ۳۳۶ هزار و ۵۷۰ نمونه تست ارسالی انجام شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۳۳۳ هزار و ۱۷۸ نمونه تست جواب داده شده که ۱۰۸ هزار و ۹۷۷ نمونه تست مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون بر اثر بیماری کرونا ویروس ۱۷۳۷ نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

کوشکی یادآور شد: میزان موارد بستری و مشکوک در بیمارستان‌های استان ۹۴۰ نفر گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، هم اکنون شهرستان‌های بروجرد، دورود، کوهدشت و رومشکان در وضعیت نارنجی و هفت شهرستان‌ دیگر لرستان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی ایسنا بروجرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان لرستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص

به گزارش صدای ایران ، مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند .

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند. 

مادر ترانه علیدوستی گفت: من هم بسیار نگران بودم اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری نامشخص؛ داستان چیست؟
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان