Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز تجلی دفاع از آزادی دنیای اسلام است.

کمال حسین پور در گفت وگو با ایسنا افزود: روز قدس روز تجلی دفاع از آزادی وحقوق مسلمانان و اتحاد دنیای اسلام است.
وی با تاکید به اینکه سرافرازی و عدالت خواهی ویژگی بارز مسلمانان است، اظهار کرد: وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی وپایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر استکبار جهانی از آرمان های  امام خمینی(ره) در نامگذاری روز قدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت آزادی خواهان جهان از آرمانهای فلسطین و هوشیاری مسلمانان نسبت به رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس موجب تزلزل این رژیم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه زوال رژیم اشغال گر قدس نزدیک است، یاد آور شد: امسال نیز به دلیل شرایط کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی پرشور قدس باید با حضور در فضای مجازی نقش خود رادر زنده نگه داشتن یاد قبله اول مسلمانان ایفا کنیم.
حسین پور خاطر نشان کرد: مسلمانان باید بدانند اتحاد و همدلی آنها در شرایط فعلی رویای استکبار جهانی را در نابودی و جنگ بین ملت های مسلمان به کابوس تبدیل خواهد کرد. 
وی ادامه داد: رژیم صهیونیست بداند تا مقاومت و همبستگی ملت های مسلمان برقرار هست حمایت و آزادی خواهی از مردم فلسطین تا روز پیروزی وآزادی قدس نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز قدس رژيم صهيونيستي اتحاد و انسجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است

ماموستا نجیب احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: از حدود یک قرن گذشته در پیکره مبارک جهان اسلام، غده چرکین و سرطانی به نام اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی با دستان استکبار جهانی به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: این رژیم از بدو وجود تاکنون از هیچ گونه تجاوز، وحشی‌گری، خونریزی، جنایت و سفاکی علیه مردم غزه دریغ نکرده است و کار به آنجا رسیده که می‌بینیم مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه را چگونه به خاک و خون می‌کشد و این گونه ظلم و جنایات را برای خود روا می‌دارد.

امام جمعه مسجد روستای قشلاق طرزیلو گفت: علاوه بر آن متأسفانه شاهد هستیم که در واکنش به این جنایات رژیم صهیونیستی، هیچ گونه پاسخی از سوی حکام کشورهای اسلامی و داعیان مسلمانی، دیده و شنیده نمی‌شود.

وی بیان کرد: اخیرا این رژیم و جرثومه فساد، پا را از گلیم خود درازتر کرده و با جسارت خویش به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد و چند تن از سرداران رشید اسلام را به شهادت رساند در حالی که نمی‌دانست که با دم شیر بازی می‌کند.

ماموستا احمدی خاطرنشان کرد: زمانی که چنین رژیم فساد و سرطانی به خود جرئت می‌دهد تا به خاک جمهوری اسلامی ایران که همان کنسولگری کشورمان است حمله کند بی‌تردید پاسخ دندان‌شکن و قاطعی را از سوی سربازان و سپاهیان دلاور و رشید اسلامی دریافت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: رهبر معطم انقلاب اسلامی پس از این تجاوز آشکار اسرائیل به خاک کشورمان، با مطرح کردن «وعده صادق» فرمودند که رژیم غاصب صهیونیستی باید تنبیه شود که بر این اساس، خوشبختانه شاهد آن بودیم که پهپادها و موشک‌های سرداران و سپاهیان رشید اسلام به سوی پایگاه‌های نظامی رژیم منحوس صهیونیستی حرکت می‌کردند و سبب خوشحالی و به وجد آمدن مسلمانان شدند چون به عینه دیدند که اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نمانده و نمی‌ماند و بنابراین باید برای داشتن چنین نظام مقتدری به خود بالید.
امام جمعه مسجد روستای قشلاق طرزیلو در ادامه گفت: خوشبختانه همه این موشک‌ها و پهپادها که به سوی اسرائیل سرازیر شدند به هدف‌های خود اصابت کرده و ضرر و زیان سنگینی را به رژیم غاصب‌ صهیونیستی وارد ساختند و هم اکنون همه مسلمانان و آزادگان جهان به این موضوع افتخار می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گنبد آهنینی که اسرائیل همواره دم از آن می‌زد، گنبدی پوشالی و توخالی از آب درآمد تصریح کرد: این نیز مصداق آیه قرآن بود که آن را همانند خانه عنکبوت توصیف کرده بود که تنها نامی توسط آنها در خیالشان شکل گرفته و به آن افتخار می‌کردند و امید است که به زودی رژیم منحوس صهیونیستی از صفحه روزگار محو و نابود شود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود