Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:02:24 GMT

روز قدس ابتکاری ماندگار برای مظلومیت فلسطین است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۸۱۰

روز قدس ابتکاری ماندگار برای مظلومیت فلسطین است

منوچهر اتابکی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: روز قدس به تعبیر امام راحل روز اسلام و مبارزه با صهیونیست است که روز به روز رژیم اشعال‌گر قدس ضعیف‌تر و پایه‌های آن متزلزل‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل  امت اسلام باید دراین روز مظلومیت فلسطین را فریاد زده و جنایت رژیم اشعالگر صهیونیستی را محکوم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابکی  بیان داشت: امروزملت مظلوم فلسطین نیاز به حمایت جوامع جهانی دارند و باید همه جهانیان ازآن ها دفاع کنند تا پیروزی نهایی برای آن ها رقم بخورد.

وی تصریح کرد: قدس شریف برای همه مسلمانان جایگاه وارزشی خاص دارد و اولین قبله مسلمانان است؛ به همین دلیل از آن حمایت کرده و در دفاع از آن هرگز کوتاه نخواهند آمد.

اتابکی با بیان اینکه ندای حریت مسلمانان جهان درتظلم خواهی از مردم رنج کشیده فلسطین سالهاست که خواب از چشمان غاصبان جنایتکار زدوده،اضافه کرد: فریاد های مسلمانان آشفتگی خیال صهیونیسم و استکبار را رقم زده است.

وی عنوان کرد: روز قدس موجبات انسجام و یکدلی مومنان و مسلمانان در اقصی نقاط این کره خاکی را بوجود آورد و مایه دلگرمی مضاعف فلسطینیان شده است.

اتابکی  ادامه داد: مردم قهرمان ایران در روز قدس امسال نیز حمایت از فلسطین و خشم و انزجار از اسراییل غاصب را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش می گذارند و فریاد نفرت خود را از ظلم و استکبار صهیونیست ها و ایادی آنان بلندتر و رساتر از همیشه به گوش جهانیان می رسانند.

رییس انجمن اسلامی معلمان البرزیادآورشد: روز قدس نه فقط جلوه گاه دفاع از حقوق ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و اعلام برائت از صهیونیست های غاصب است بلکه نماد همراهی و همدردی با همه مظلومان و مسلمانان جهان در مقابل ستم افکنی استکبارجهانی است.

استان البرز بیش از ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

برچسب‌ها البرز سازمان معلمان ایران روز جهانی قدس فرهنگیان پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سازمان معلمان ایران روز جهانی قدس البرز سازمان معلمان ایران روز جهانی قدس فرهنگیان اخبار کنکور روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار

در کنار داستان و شخصیت‌پردازی خوبی که این سریال دارد، قاب‌های زیبا و چشم‌نوازی را هم برای مخاطب ترسیم کرده که به جذابیت سریال افزوده است. 

به‌خصوص در سری جدید که اهالی روستا راهی یک سفر می‌شوند و از غرب ایران به جنوب کشور می‌روند و از این رو نماهای زیبایی را در معرض دید مخاطب قرار می‌دهند. حتی در تیتراژ هم با اماکن و نقاط مهم گردشگری‌ای آشنا می‌شویم که شاید تاکنون ندیده بودیم.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران