Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزارت آموزش وپرورش گفت: موردی را در افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت متوجه شدیم که نیاز به اصلاح دارد و نگارش احکام در حال انجام است.

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: علی الهیار ترکمن در پاسخ به پرسشی درباره صدور احکام افزایش حقوق معلمان در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: نگارش احکام در حال انجام است. موردی را در افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت متوجه شدیم که نیاز به اصلاح دارد و به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کردیم و منتظر نظر این سازمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه مشکلی که به سازمان اداری و استخدامی اعلام کردید، چیست؟ گفت: موضوع مربوط به تصمیم گیری درباره نحوه محاسبه و اعمال تفاوت تطبیق است که این بند باید اصلاحیه داشته باشد.

الهیار ترکمن بیان کرد: طبق تصمیم گیری‌های انجام شده دیگر مقرری ماه اول از فرهنگیان کسر نمی‌شود. (مقرری ماه اول به وجوهی اطلاق می‌شود که در هنگام تبدیل وضعیت استخدامی (آزمایشی به رسمی) و یا افزایش حقوق و مزایا از حقوق مستخدم "افرادی که تحت پوشش صندوق بازنشستگی هستند" برداشت و به صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.)

وضعیت کمبود معلم در مدارس سمپاد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا طبق بخشنامه ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اولویت اختصاص نیروی انسانی با مدارس سمپاد است؟ اظهار کرد: اولویت اختصاص نیرو‌های کیفیت بخشی (مربی بهداشت، مشاور، متصدی آزمایشگاه و...) با مدارس سمپاد است.

وی افزود: در بحث اختصاص نیروی انسانی به کلاس‌های درس اولویت ما برای تامین معلم با مدارس دولتی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با افزایش تعداد مدارس سمپاد نیاز به تامین استاندارد‌ها زیاد شد، گفت: اولویت برای تامین نیرو‌های کیفیت بخشی با این مدارس بوده که تاکید سند تحول بنیادین است.

الهیار ترکمن در پاسخ به این پرسش که در مدارس سمپاد چه تعداد معلم نیاز است؟ بیان کرد: اطلاعات مربوط به معلمان مدارس سمپاد در اختیار سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان است که امیدواریم اطلاعات را با ما به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید: سرنوشت رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: آموزش و پرورش فرهنگیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان مدارس سمپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا ۳۱ فروردین

 مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به درخواست دانش آموزان و اولیاء آنها، مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعداد‌های درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به مدت سه روز از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تمدید می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند نیزدر بازه زمانی مذکور امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان 
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ️تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا ۳۱ فروردین
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • فرصت ثبت‌نام آزمون مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی تمدید شد
  • بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد