Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، گفت: روز جهانی قدس نماد حق طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و جور رژیم غاصب اسرائیل است که با ابتکار و فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن پیام «محمد علی شجاعی» استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس نماد حق طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و جور رژیم غاصب اسرائیل است که با ابتکار و فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شد تا مسلمانان در سراسر جهان با فریاد آزادیخواهی نشان دهند زیر بار ظلم، ستم و توطئه های ناجوانمردانه دشمنان نمی روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام خمینی(ره) با در دست گرفتن پرچم فلسطین، مسلمانان را به ابراز مخالفت و انزجار از رژیم صهیونیستی فراخواندند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس، روز اسلام معرفی کردند تا مسلمانان یکدل و همصدا در مسیر اعلام حقانیت و گرفتن حق از باطل گام بردارند و اجازه جولان دادن به استکبار جهانی و رژیم های جعلی را ندهند.

 

گرچه مدتی است که جهان گرفتار ویروس منحوس کرونا شده اما این دلیلی برای ادامه مسیر ما در راستای آزادیخواهی نمی شود و دشمنان بدانند ما مسلمانان با قدرت و قوت بیشتر از قبل به دنبال احقاق حقوق خود خواهیم بود و با بهره گیری از تکنولوژی جهان امروز و از بستر الکترونیک و فضای مجازی حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف را فرایاد میزنیم.

 

روز جهانی قدس بهانه ای است تا پرشورتر، از مردم مظلوم فلسطین حمایت و دفاع کنیم و در مسیر مبارزه با خوی متجاوزگرانه رژیم صهیونیستی کوتاه نیاییم و دشمنان بدانند که همیشه انزجار خود را از این ناعدالتی ها اعلام می داریم.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: ابتکار امام راحل صهیونیسم جهانی روز قدس روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ»

سپس ما از آنان که جنایت کردند (به واسطه‌ی مؤمنین) انتقام گرفتیم و یاری مؤمنان حقی بر عهده‌ی ماست.

(روم،۴۷)

 

دلاور مردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پاسخ دندان شکن شما فرزندان انقلاب اسلامی و سربازان راه امام خمینی کبیر (ره) و جان بر کفان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر جلوه‌ی قدرت بی کران انقلاب اسلامی مردم عزیز ایران را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

دوستان به این قدرت عظیم دلگرم و خوشحال و دشمنان جبهه‌ی مقاومت، از این سیلی محکم خوار و ذلیل و منگ شدند.

ملت عزیز ایران از همان لحظات نخستین، با غریو تکبیر بر بام خانه‌ها و خیابان‌ها شادی خود از این اقدام شما سربازان سرافراز انقلاب اسلامی را ابراز کردند.

 همگان دیدند صبر راهبردی، قدرت بازدارندگی، اقدام متقابل پشیمان کننده و تنبیه متجاوز، دکترین واقعی دفاعی نظام اسلامی بوده، هست و خواهد بود و آنان که سعی داشتند با تمسخر این واژه‌ها نظام اسلامی مقتدر را ناتوان و ترسو نشان دهند رسوا گشته و نقشه هایشان نقش بر آب شد.

اینک هرچقدر امپراطوری رسانه‌های صهیونیست در سراسر جهان بخواهند این سیلی محکم و گیج کننده‌ی شما به رژیم خبیث صهیونیستی را انکار و تحریف کنند، برایشان ممکن نیست و دل‌های بیدار ملت ایران و آزادگان جهان، این دروغ‌ها را باور نخواهد کرد.

از این پس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای ملت ایران و همه‌ی مستضعفان جهان، روز بزرگیست که حزب الله به حزب الشیطان ضرب شست جانانه‌ای نشان داد و این روز بزرگ به عنوان یکی از ایام الله در تاریخ بشری زنده خواهد ماند. دنیا روزگارش را سپری میکند و از امروز شمارش معکوس قطع نفس رژیم نامشروع بیش از پیش به صدا درمی آید.

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز به نؤبه‌ی خود این پیروزی و شادکامی را به ملت عزیز ایران تبریک گفته و از شما دلاورمردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که موجبات این تشفی صدور را برای مؤمنین سرتاسر عالم فراهم کردید، قدردانی و سپاس فراوان به عمل می‌آورد؛ و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرث‌ها عبادی الصالحون...

 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دیگر خبرها

  • دفاع اخیر ایران در برابر اسرائیل نمایش ابرقدرت گونه‌بودن کشورمان در جهان بود
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم خورد
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم زد
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • "وعده صادق" هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را نمایان کرد
  • شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • بسترسازی «شی» در مسیر نظم چینی