Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@03:53:09 GMT

پوستر روز قدس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۸۸۰

پوستر روز قدس

پوستر روز قدس را در اندازه اصلی اینجا ببینید.

پایان پیام/607.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس ماه مبارک رمضان روز قدس ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار

روز بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters هر سال در سومین چهارشنبه ماه آوریل برگزار می‌شود تا آگاهی و بحث عمومی در مورد جوانان بی‌خانمان افزایش یابد تا بتوان راه‌حل‌های پایدار و مبتکرانه‌ای برای حمایت از نیازها و رویاهای آنها ارائه داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تحقیقات نشان داده است که بی‌ثباتی در خانواده‌، جوانان را مجبور به ترک منزل قبل از بزرگسالی می‌کند. تجارب خانوادگی مانند کودک‌آزاری، بی‌توجهی، خشونت خانگی، مصرف مواد توسط والدین یا درگیری خانوادگی می‌تواند منجر به بی‌خانمانی جوانان شود. ۹۰ درصد از جوانانی که به پناهگاه‌ها دسترسی دارند اظهار می‌کنند که در خانه با مشکلاتی مانند دعوای مداوم مواجه بوده‌اند. در کل بی‌خانمانی مشکلی است که اگر برای جوانان حل نشود، تبدیل به مشکل کلی جمعیت کارتن‌خواب می‌شود.

روز بی خانمانی جوانان ۲۰۲۴

روز بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters هر سال در سومین چهارشنبه ماه آوریل برگزار می‌شود تا آگاهی و بحث عمومی در مورد جوانان بی‌خانمان افزایش یابد تا بتوان راه‌حل‌های پایدار و مبتکرانه‌ای برای حمایت از نیازها و رویاهای آنها ارائه داد.

جمعیت‌های خاصی از جوانان با خطر بیشتری برای بی‌خانمانی روبرو هستند که شامل موارد زیر است:

جوانان سیاه پوست نسبت به همسالان سفیدپوست خود با ۸۳ درصد افزایش خطر مواجه هستند. جوانان اسپانیایی تبار با ۳۳ درصد افزایش خطر روبه‌رو هستند. جوانانی که تجربیاتی از سرپرستی، بازداشت یا زندان دارند. جوانانی که دبیرستان را تمام نکرده‌اند، ۳.۵ برابر بیشتر از همسالانی که دیپلم دبیرستان را دریافت کرده‌اند، در معرض بی خانمانی هستند.

آمار بی خانمانی در کشورهای جهان نیجریه و هند دو کشوری هستند که بیشترین جمعیت بی‌خانمان را دارند. در سال ۲۰۲۴، نیجریه با ۲۵ میلیون در رتبه اول و هند با ۱۸ میلیون بی‌خانمان در رتبه دوم قرار دارند. حدود ۱۵۰ میلیون نفر یا دو درصد از جمعیت جهان به طور کلی بی‌خانمان هستند. حدود ۱.۶ میلیارد نفر یا بیش از ۲۰ درصد از جمعیت جهان فاقد مسکن کافی هستند. تقریباً ۲۳۵ هزار کانادایی به طور سالانه بی‌خانمانی را تجربه می‌کنند. ۳.۲ درصد از جمعیت فیلیپین بی‌خانمان هستند. در استرالیا، حدود ۱۲۰ هزار نفر در هر شب بی‌خانمان هستند. نزدیک به ۶۰ درصد از افراد بی خانمان در آفریقای جنوبی در زاغه زندگی می‌کنند.

در ژاپن تقریباً پنج هزار نفر بی خانمان هستند. در یک شب در هند، بیش از ۱.۷۷ میلیون نفر بی‌خانمان وجود دارد. حدود ۳۰ درصد از جمعیت بی‌خانمان جهان در اروپا زندگی می‌کنند. برزیل بیش از ۲۰۰ هزار بی‌خانمان دارد. در چین حدود ۲.۶ میلیون نفر بی‌خانمان محسوب می‌شوند. در آلمان، تخمین زده می‌شود که بیش از ۲۵۰ هزار نفر در سال ۲۰۲۳ بی‌خانمان بوده‌اند. شورای ملی ارزیابی سیاست توسعه اجتماعی مکزیک گزارش می‌دهد که ۵۵.۳ میلیون نفر یا تقریباً ۴۶.۲ درصد از جمعیت در فقر زندگی می‌کنند. آمار سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که فرانسه و کره‌جنوبی به ترتیب ۳۳۰ هزار و هشت هزار بی‌خانمان در معیار یک شب را دارند.

کد خبر 745336

دیگر خبرها

  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • روز جهانی صدا ۱۴۰۳ + شعار و پوستر World Voice Day 2024
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • پوستر/ بازم میگی فتوشاپه؟
  • روز جهانی هنر ۱۴۰۳ + شعار و پوستر World Art Day 2024
  • اعلام فراخوان طراحی پوستر با موضوع «روز سنه»
  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم