Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته گذشته خبری مبنی بر غیرقانونی بودن حضور میلیچ مدافع کروات استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سوی صفحه توئیتری کاربری به نام «نواف الآسیوی» عربستانی که موضوعات آماری در آسیا را بررسی می کند، منتشر شد.

این خبر بی اساس که به نظر می رسید منابعش کانالهای خبری در ایران باشد، به دست نواف الاسیوی رسیده بود بعد از 2 ساعت با توضیحات این کاربر توییتر تکذیب شد و اطلاعات منتشر شده از سوی خود را اشتباه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر کذب یعنی حضور غیرقانونی میلیچ در استقلال به دلیل امضای مجدد قرارداد با تیمش بعد از بازگشت از کرواسی به دلیل منع جذب بازیکن جدید خارجی در ایران دوباره بازتاب داشت و این بار سایت «گل» سعودی به نقل از سایت های ایرانی مدعی شد باشگاه الاهلی از استقلال به خاطر این قانون شکنی به AFC شکایت کرد.

یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان بالاترین مقام فوتبالی این کشور در جدیدترین مصاحبه اش در واکنش به شکایت الاهلی از استقلال، گفت: من اطلاعی از شکایت باشگاه الاهلی از استقلال ندارم. ولی باشگاه ها طبق قانون 2 ساعت بعد از پایان بازی حق شکایت دارند و در غیر این صورت شکایت رد است.

بیشتر بخوانید: شکایت رسمی الاهلی عربستان از استقلال

253 251

کد خبر 1512234

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا الاهلی از استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898853

دیگر خبرها

  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران