Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:00:45 GMT

درخواست نماینده کلیمیان در مجلس دهم درباره رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۹۵۶

درخواست نماینده کلیمیان در مجلس دهم درباره رژیم صهیونیستی

سیامک مره‌صدق گفت: همه موحدان به پیروی از پدر معنوی موحدان عالم آیت‌الله خامنه‌ای باید در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.

به گزارش مشرق، سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم، با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: روز قدس تنها مختص مردم فلسطین نیست و مخصوص همه مستضعفین عالم است. 

بیشتر بخوانید: واکنش ها به مناسبت روز جهانی قدس +عکس و فیلم

وی افزود: همه مستضعفان عالم در این روز انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی که نماینده استکبار در منطقه است اعلام می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به عنوان نماینده استکبار در منطقه سعی دارد تا خواسته‌های آمریکا به عنوان سرکرده استکبار جهانی را به مردم مظلوم منطقه تحمیل کند. 

مره‌صدق خاطرنشان کرد: اگرچه امسال به خاطر اپیدمی بیماری کرونا امکان برگزاری تظاهرات وجود ندارد، اما جبهه مقاومت و آزادگان جهان باید در فضای مجازی و از طریق رسانه‌های خود روز قدس را زنده نگاه دارند و اجازه ندهند که در خاطره‌ها کمرنگ شود.

وی افزود: همه موحدان باید به پیروی پدر معنوی موحدان عالم یعنی آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل استکبار و صهیونیسم بایستند و از ایستادگی در برابر آن خسته نشوند. 

وی در پایان گفت: همه آزادگان جهان باید ملت ایران را برای ایستادگی در برابر استکبار الگوی خود قرار دهند و همانطور که ملت ایران همه سختی‌های آن را به جان خریده، از سختی‌های این راه خسته نشوند و خستگی‌ها را به جان بخرند و در برابر استکبار و صهیونیسم بایستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف مجلس دهم آیت الله خامنه ای روز قدس رژیم صهیونیستی آمریکا فلسطین صهیونیسم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس

نماینده ایران در ژنو در نامه‌هایی به رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل نوشت: سبعیت رژیم صهیونیستی در غزه دیگر موجب شگفتی هیچکس نیست، این نسل کشی را فورا متوقف کنید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو طی نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل ضمن برشمردن فهرستی از موارد جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسل کشی که توسط رژیم صهیونیستی در 8 ماه گذشته به وقوع پیوسته است، خواستار اقدام فوری سازمان‌های بین‌المللی برای توقف از این نسل کشی شد.

سفیر و نماینده دائم کشورمان با اشاره به گزارش موسسه دفاع مدنی در غزه مبنی بر کشف گوردسته جمعی حاوی پیکرهای 200 تن از شهدای فلسطینی که توسط نیروهای اسرائیلی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس غزه کشته و دفن شده بودند، در این نامه اظهار داشته است که پیش از ارتکاب به این جنایت نیز کارشناسان سازمان ملل در خصوص حمله به بیمارستان‌ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند.

وی افزود: این واقعیت نشان می‌دهد که اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود، لاجرم شاهد تکرار  چنین فجایعی خواهیم بود.

بحرینی در این نامه‌ها، با استناد به حقوق بین‌الملل، حقوق بین‌المللی بشردوستانه و اسناد مهم بین المللی از قبیل کنواسیون‌های چهارگانه ژنو، حمله به بیمارستان‌ها و اماکن درمانی، گرسنگی دادن به مردم به عنوان ابزار جنگی، جلوگیری از انتقال کمک‌های بشردوستانه و مواردی از این قبیل را مصادیق غیر قابل انکار جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی خوانده و اظهار داشت که سبعیت در حملات غیر انسانی رژیم صهیونیستی در غزه دیگر موجب شگفتی هیچکس نیست و این رفتار قبلا نیز توسط این رژیم وعده داده شده است. 

خاطر نشان می‌گردد، کنوانسیون‌های بشردوستانه ژنو، متضمن حقوق غیر نظامیان در مخاصمات مسلحانه است و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به عنوان پاسدار و نگهبان حقوق بین‌المللی بشردوستانه و کنوانسیون‌های ژنو  موظف است حداکثر تلاش خود را برای اجرای مفاد این کنواسیون‌ها مبذول دارد.

درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزهافشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود