Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: همواره باید با تمام توان دفاعی و دیپلماتیک آماده واکنش به ماجراجویی‌های رژیم نامشروع اسرائیل و عامل بی‌ثباتی در منطقه بود.

متن بیانیه حزب ندای ایرانیان به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

بیش از چهار دهه از اعلام نمادین روز جهانی قدس توسط بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و در همه این سال‌ها آخرین جمعه ماه مبارک رمضان میعادگاه مسلمانان حق‌طلبی است که ندای مظلومیت ملت رنج‌کشیده فلسطین را با تمام وجود فریاد می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند در سال‌های اخیر فرآیند عادی‌سازی روابط سیاسی و اقتصادی بین برخی حکام مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی به تدریج گسترش یافته اما از سوی دیگر قابل کتمان نیست که جبهه بزرگ مقاومت نیز به مدد پشتیبانی مردم باایمان منطقه، پرقدرت‌تر از گذشته به مبارزه با صهیونیزم و اشغالگری ادامه می‌دهد.

در ماه‌های اخیر البته به دنبال برتری هژمونی منطقه‌ای گفتمان مقاومت از افغانستان تا لبنان و خلیج فارس و از سوریه تا یمن و خلیج عدن، به نظر می‌رسد برخی عمال وابسته به رژیم اسرائیل دست به عملیات خرابکاری و ترور در داخل مرزهای جمهوری اسلامی زده‌اند تا به خیال خود امنیت کشور را با چالش مواجه کنند. ترور شهید فخری‌زاده و بروز انفجارهای مشکوک در مراکز مرتبط با فناوری هسته‌ای در طول ماه‌های اخیر و به دنبال آن وقوع حوادثی در داخل مرزهای سرزمین‌های اشغالی که برخی آن‌ها را تیر غیب حامیان گفتمان مقاومت به قلب صهیونیزم دانسته‌اند نشان می‌دهد رویارویی بین نیروهای منطقه‌ای وارد مراحل جدیدی شده است.

حزب ندای ایرانیان به عنوان یکی از احزاب اصلاح‌طلب کشور اعتقاد دارد نباید به راحتی از کنار آتش‌افروزی‌های منطقه‌ای رژیم اسرائیل عبور کرد و همواره باید با تمام توان دفاعی و دیپلماتیک آماده واکنش به ماجراجویی‌های این رژیم نامشروع و عامل بی‌ثباتی در منطقه بود.

در این راستا ضمن اینکه لازم است دستگاه دیپلماسی در مذاکرات وین برای احیای برجام و بهره‌مندی ایرانیان از رفع تحریم‌های ناجوانمردانه جهانی پیگیری و اهتمام جدی داشته باشد، باید با چشمانی باز همواره تحرکات رژیم اسرائیل به عنوان مهم‌ترین دشمن منطقه‌ای برجام نیز مورد رصد قرارگرفته و پاسخ مقتضی و مقتدرانه به اقدامات خرابکارانه این رژیم در میدان نیز داده شود.

بر همین اساس و در آستانه روز قدسی دیگر، اعضای حزب ندای ایرانیان با ابراز انزجار از ظلم و ستم رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیست، آحاد مردم را به گرامی‌داشت این روز تاریخی با ابزارهای گوناگون به‌ویژه رسانه‌های مجازی دعوت می‌نمایند و آرزو می‌کنند سال آینده همراه با ریشه‌کنی ویروس کرونا، جهان اسلام شاهد ریشه‌کنی غده سرطانی صهیونیزم هم باشد.

والعاقبه للمتقین

کد خبر 5206120 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس حزب ندای ایرانیان خلیج فارس مذاکرات وین فناوری هسته ای سرزمین های اشغالی انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی اسحاق جهانگیری برجام فلسطین قاسم سلیمانی محمد جواد ظریف روز قدس روز جهانی قدس ایالات متحده امریکا شورای نگهبان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی انتخابات ریاست جمهوری حزب ندای ایرانیان رژیم اسرائیل منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی

در جریان حمله وقیحانه رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، خاک کشورمان مورد حمله قرار گرفت.در این میان، معدود افرادی در داخل کشور مدعی بودند باید از دادن هر گونه پاسخی به رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد تا منجر به تحریک بیشتر تل آویو و حامیانش نشد! این درخواست، با اصول و ثوابت غنی گفتمان انقلاب اسلامی و سیاست خارجی انقلابی همخوانی نداشت. در قاموس و منظومه انقلاب اسلامی، تسلیم در برابر دشمن و تن دادن به ذلت اساسا معنا و مفهومی ندارد. فرمایشات رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی در خصوص لزوم تنبیه دشمن متجاوز صهیونیستی و وعده قطعی ایشان مبنی بر این موضوع، بار دیگر پویایی و قاطعیت نظام جمهوری اسلامی و تعلق خاطر آن به گفتمان مقاومت را نشان داد. در نهایت، وقوع عملیات وعده صادق، خط بطلانی پررنگ بر ادعای کسانی بود که تصور می کردند جمهوری اسلامی ایران جنایت اخیر صهیونیستها را پذیرفته یا حتی در ازای عدم واکنش به آن در صدد امتیازگیری های مدنظر منطقه ای خود می باشد! ایران اسلامی نشان داد که قاطعیت و درایت دو رکن اصلی راهبردپردازی آن در مواجهه با تحولات جهانی محسوب می شود و خروجی این دو، ایجاد عزت و غرور برای ملت ایران است. 

دلیل استقبال گسترده همه سلایق و گروهها (به جز عده اندکی که کاملا معلوم الحال هستند) از اقدام دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناظر بر تعلق خاطر مشترک دهها میلیون ایرانی به سرزمین و داشته های خود است. دشمن صهیونیستی با حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، عملا به خاک ایران تجاوز کرد و در مقابل، با گردش صدها پهپاد و موشک کروز بر فراز آسمانهای خود ، فرار گسترده ساکنان اراضی اشغالی به پناهگاهها و در نهایت انهدام بخش عمده ای از پایگاه نظامی خود در صحرای نقب مواجه شد.

در چنین معادله ای، برنده و بازنده مشخص هستند! بازنده مطلق این میدان، صهیونیستها و غرب و کسانی هستند که هنوز دل در گروی سازش با دشمن بزرگ ایرانیان یعنی تل آویو هستند. رژیم اشغالگر قدس درجریان تحولات اخیر منطقه بار دیگر نشان داد که اساسا ایران و خاک آن را دشمن خود پنداشته و از نام کشورمان، با هر انگیزه ای که بر زبان آورده شود هراس دارد. در برابر چنین دشمن وقیح و بدذاتی نباید ذره ای عقب نشینی کرد.

دیگر خبرها

  • ندای مواضع ضدونقیض از درون کاخ‌سفید؛ اسرائیل می‌تواند آمریکا را وسط تنش با ایران بیاندازد؟
  • ایرانیان فردا در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی می‌کنند
  • اعتراف درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران
  • چه کسانی ندای انحلال ارتش را سر می‌دادند + فیلم
  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • فیلم/ موشک و پهپادهای سپاه چگونه از سد پدافندهای اسرائیل عبور کردند؟
  • کیهان: بسیاری از پهپاد‌ها و موشک‌ها، از گنبد آهنین عبور کردند
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه