Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اختری با بیان اینکه همواره باید روز قدس را زنده نگه داریم و هشتگهای جمهوری اسلامی و فریاد‌های ملت ما به مسلمانان منطقه و مردم فلسطین جرات می‌دهد که در برابر آمریکا و اسرائیل بایستند گفت: اسرائیل در برابر فلسطین چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام محمد حسن اختری امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در استان زنجان اظهار کرد: به دستور امام راحل آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده است و از آن زمان به بعد بیش از چهل سال است که هر سال در این روز ملت مسلمان و به ویژه پیروان حضرت امام(ره) این سنتی را که برجا گذاشتند احترام می‌گذارند و در این روز انزجار و تنفر خودشان را از رژیم کودک کش و اشغالگر اسرائیل ابراز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه به اهمیت روز قدس باید بیشتر توجه کنیم تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی مسئولین و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای همواره به مسئله روز قدس تاکید کردند و همواره باید در برابر رژیم اشغالگر قدس انزجار و تنفر خودمان را ابراز کنیم.

رئیس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت(ع) ابراز کرد: متاسفانه برگزاری مراسم روز قدس از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا امکان‌پذیر نشده و ملت ما نتوانسته همانند سال‌های گذشته اجتماعات بزرگ و راهپیمایی‌های بزرگ را تشکیل دهد و همچنین مسلمانان دنیا هم نتوانستند حضور خودشان را در این روز نشان دهند.

وی گفت: اما مسئله حمایت از فلسطین و مسئله روز قدس به عنوان یک مسئله اصلی مطرح است و به هر صورتی که امکان دارد باید حمایت و پشتیبانی از فلسطین را اعلام کنیم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل را برای جهانیان نشان دهیم.

حجت الاسلام اختری عنوان کرد: امسال مردم ایران انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل در بستر فضای مجازی اعلام خواهد کرد و این یک وظیفه است که هر یک از ما به هر اندازه که می توانیم به اهمیت روز قدس توجه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: دنیای اسلام مسئله فلسطین را یک مسئله اصلی می‌داند و انقلاب اسلامی نیز بعد از پیروزی انقلاب مسئله روز قدس را یکی از مهم ترین مسائل خود می داند و جمهوری اسلامی ایران در راه حمایت از مردم مظلوم فلسطین هر آنچه که در توان داشته انجام داده است.

رئیس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه فلسطین یکی از کشورهای اسلامی بوده و یکی از نمودهای امت اسلامی است ابراز کرد: باید به این موضوع توجه شود که چرا این رژیم غاصب اسرائیل را به وجود آوردند و اگر به گذشته توجه کنیم می‌بینیم ۱۰۰ سال پیش دولت و حکومت و مجموعه‌ای به نام اسرائیل و صهیونیسم وجود نداشت.

وی با تاکید براینکه دولت خبیث انگلیس با حمایت برخی از کشورهای منطقه و همفکران اروپایی خود آمدند این غده سرطانی را در منطقه خاورمیانه و در غرب آسیا ایجاد کردند ادامه داد: این غده سرطانی را ایجاد کردند تا در میان کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کنند و امروزه اسرائیل عامل اختلاف در منطقه بوده و وجود اسرائیل در منطقه ریشه یک فتنه است.

حجت الاسلام اختری با اشاره به اینکه اسرائیل در تلاش است در کشورهای مختلف اسلامی نفوذ پیدا کند و در پی این است که جاسوسان خودش را در این کشورها بگمارد تا بتواند در میان کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کند گفت: اسرائیل و همپیمانان اروپایی‌اش به دنبال این هستند که جلوی پیشرفت کشورهای منطقه را بگیرند و همواره دشمنان ما در تلاش هستند به کشور ما ضربه بزنند.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام در تلاش است جلوی رشد و عزت مسلمان در منطقه را بگیرند و هدف آنها این است که ملت مسلمان نباید اقتدار داشته باشد بنابراین مجموعه‌های تروریستی و جنایتکار را در پاکستان و افغانستان مسلح کرده و به جان مردم انداختند.

رئیس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت(ع) اختلاف افکنی بین شیعه و سنی را از دیگر اهداف دشمنان در منطقه دانست و افزود: دشمنان در تلاش هستند با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی به جنایت های خود در منطقه ادامه دهند اما در کشور ما شیعه و سنی در کنار هم زندگی کردند و هیچ مشکلی وجود ندارد. شیعه و سنی برادر همدیگر بوده و باهم وحدت دارند.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام به دنبال این هستند که مسلمانان شیعه و سنی را به جان هم بیندازند که خودشان به اهدافشان برسند و با این هدف در گذشته بسیاری از علمای اهل سنت ما را ترور کردند. دشمنان اسلام تنها با شیعیان درگیر نیستند با همه سنی هایی که با آن ها مخالف هستند و از نیت آنها اطلاع دارند درگیر هستند.

حجت الاسلام اختری با بیان اینکه وجود اسرائیل و هم پیمانان آنها در منطقه یک فتنه است اظهار کرد: حمایت از فلسطین تاثیرات بسیار خوبی را در منطقه داشته و بسیاری از نقشه‌های شیطانی دشمنان اسلام را در منطقه خنثی کرده است و با این حمایت جلوی گسترش و سیطره اسرائیل جنایتکار در منطقه گرفته شده و مسئله محو و حذف فلسطین توسط دشمنان اسلام خنثی شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف خود در خصوص تبدیل اسرائیل به یک کشور قدرتمند در منطقه ناکام ماندند و در این راه به بن بست رسیدند ادامه داد: حمایت انقلاب اسلامی از کشورهای مسلمان منطقه باعث شده این کشورها با اقتدار کامل در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند و امروزه کشورهای مسلمان منطقه موفق شدند در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرده و آنها را در رسیدن به اهدافشان شکست دهند.

رئیس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت(ع) به تواضع ذلیلانه آل سعود در برابر دشمنان اسلام به ویژه آمریکای جنایتکار اشاره و عنوان کرد: متاسفانه آل سعود اگر سر سوزنی غیرت داشت در برابر دشمنان اسلام و اسرائیل غاصب سر تعظیم نمی آورد و در برابر جنایت‌هایی که آمریکا پایه گذار آنها در منطقه است سکوت نمی‌کرد.

وی با تاکید براینکه ایران همیشه در برابر جنایت‌های دشمنان در منطقه موضع گرفته است افزود: دشمنان اسلام سال‌هاست که در تلاش هستند بیت المقدس را که قبله مسلمانان است را به شهر یهودی تبدیل کنند. آنها در تلاش هستند سفارتخانه های خود را به این شهر منتقل کنند. نقشه دشمنان اسلام یهودی سازی در کل فلسطین بود تا بتوانند کل فلسطینیان را از منطقه اخراج کنند و یا آنها را به بند بکشند تا در برابر اسرائیل تسلیم شوند و منطقه را به عنوان یک منطقه یهودی قلمداد کنند.

حجت‌الاسلام اختری گفت: نیروهای مقاومت امروز توانسته است مانع رسیدن اهداف دشمنان در منطقه فلسطین شود.

وی خاطر نشان کرد: با اینکه در کشور با مشکلات مختلف به دلیل سوء مدیریت‌ها و فشارهای خارجی با آن مواجه هستیم و گرفتاریهایی را در داخل کشور داریم و با مسائل معیشتی و مسائل اقتصادی نیز مواجه هستیم اما همچنان اقتدار خود را حفظ کردیم و مقتدرانه در برابر دشمنان اسلام ایستادیم و آمریکا نیز جرات نمی‌کند در مقابل ایران دست از پا خطا کند.

رئیس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت(ع) یاد آور شد: در سالهای گذشته حمله نظامی آمریکا به ایران مطرح شده اما ما می‌دانیم که آمریکا به هیچ عنوان جرأت ندارد که به کشور ما حمله نظامی کند چرا که تمام پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه زیر نظر موشک‌های ایران است و انقلاب اسلامی ایران امروزه با چتر موشکی خود به همه جای منطقه تسلط دارد،

وی به پیشرفت‌های پهپادی کشورمان اشاره به عنوان کرد: دشمنان اسلام خودشان اقرار می‌کنند که انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های بزرگی در حوزه پهپادی رسیده و در برابر ایران شکست خوردند. در دست گرفتن مدیریت پهپادی جاسوسی آمریکا توسط جوانان ایرانی و فرود آوردن سالم آن به دشمنان نشان داد که کشور ما در تکنولوژی پهپادی چگونه است و آمریکا بعد از آن اتفاق می‌داند که قدرت کشورمان پی برده است.

حجت‌الاسلام اختری با بیان اینکه دشمنان اسلام امروز جرأت نمی کنند در برابر ایران عرض اندام کنند و ایران امروز بزرگترین کشور قدرتمند منطقه است تاکید کرد: امروز مسئولین ما به ویژه تیم‌ مذاکره کننده باید توجه داشته باشند الان شرایطی نیست که جمهوری اسلامی ایران بخواهد در برابر یاوه گویی های آمریکا و در برابر اوهام و خیالات آمریکایی‌ها سر سوزنی عقب نشینی کند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران این توانمندیها را دارد که در برابر آمریکا بایستد و می تواند شرایط خود را به آمریکا تحمیل کند و آنها هستند که باید شرایط ما را بپذیرند.

رئیس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت(ع) با تاکید براینکه آمریکا همان طور که در برابر عراق، یمن، سوریه و سایر کشورهای منطقه شکست خورده است قطع یقین در برابر ایران نیز شکست خواهد خورد ایان کرد: همواره باید روز قدس را زنده نگه داریم و هشتگهای جمهوری اسلامی و فریاد‌های ملت ما به مسلمانان منطقه جرات می‌دهد که در برابر آمریکا بایستند و به فلسطینیان نیز جرأت می‌دهد که در برابر اسرائیل غاصب ایستادگی کند.

وی خاطر نشان کرد: رژیم اسرائیل باید بداند که فلسطین کشور آنها نیست و آنها باید بدانند که در این منطقه راهی جز فرار ندارند و پیام اجتماعات ملت ما به کشورهای مزدور عرب و رژیم های مزدور وابسته به آمریکا این است که تلاش‌های مذبوحانه‌شان برای اسرائیل نتیجه‌ای ندارد. مسلمانان منطقه می‌دانند که ارتباط با اسرائیل حرام بوده و ارتباط با اسرائیل غاصب خنجر زدن به قلب مردم فلسطین است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت ع برابر دشمنان اسلام حجت الاسلام اختری تاکید براینکه انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی تلاش هستند اسلامی ایران شیعه و سنی کشور ما ملت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آمریکا از اسرائیل عامل اصلی نسل‌کشی فلسطینیان است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با مائورو وییرا وزیر امور خارجه جمهوری فدراتیو برزیل دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و روابط دوجانبه بین دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار که در نیویورک و در محل سازمان ملل متحد برگزار شد، با تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

دکتر امیرعبداللهیان از نقش برزیل در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه قدردانی کرد و تاکید نمود: عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش‌بس پایدار است.

وزیر امور خارجه کشورمان تداوم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و عدم اراده این کشور برای پایان جنگ در کنار جنگ طلبی نتانیاهو را دلیل اصلی ادامه نسل‌کُشی علیه فلسطینیان دانست و بر لزوم تداوم تلاش جامعه جهانی بویژه کشورهای اسلامی برای پایان نسل‌کُشی تاکید نمود.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین سفر متقابل مقامات دو کشور تاکید کرد.

مائورو وییرا، وزیر امور خارجه جمهوری فدراتیو برزیل، در این این دیدار ضمن تاکید بر مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه، اظهار داشت: برزیل خواستار تنش‌ زدایی در منطقه است و تمام تلاش خود را برای کمک به برقراری صلح و امنیت در منطقه بکار می‌گیرد.

وی در ادامه بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید داشت.

دیگر خبرها

  • حمایت آمریکا از اسرائیل عامل اصلی نسل‌کشی فلسطینیان است
  • تحقیر اسراییل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • تحقیر اسرائیل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • ایران گزینه دیگری جز پاسخ گویی به اسرائیل نداشت | سخنرانی وزیر امور خارجه ایران در سازمان ملل | پیشنهاد ایران در شورای امنیت درباره غزه
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند