Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با رسیدن روز قدس، مردم فریاد آزادی قدس شریف را در فضای مجازی سر دادند.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا، فلاحتکار: آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس به عنوان میراث ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره)، یادآور دفاع و یاری از مظلومان و ستم دیدگان به ویژه برادران و خواهران مظلوم فلسطینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملت شریف ایران همه ساله برای نمایش وفاداری به آرمان‌های امام و انقلاب در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آمادگی خود را برای آزادسازی قدس نشان داده و به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای که می‌فرمایند: روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر آمریکا و صهیونیزم در مقابل سیاست‌های تفرقه انگیز است، جامه عمل می‌پوشانند.

 

امسال به دلیل شرایط خاص کشور و بیماری کرونا که امکان راهپیمایی و تجمع مردم وجود نداشت اما مردم این حضور فیزیکی را به حضور در فضای مجازی تبدیل کردند و با بارگذاری هشتک‌هایی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند.

 

 

آزادیخواهان جهان به هر شیوه‌ای که باشد فریادهای کوبنده خود را برای رهایی فلسطین مظلوم و قدس شریف به گوش جنایتکاران عالم به ویژه رژیم صهیونیستی خواهند رساند.

 

مردم در صفحات مجازی نشان دادند روز قدس فراموش شدنی نیست؛ مردم مظلوم فلسطین از یادها پاک نخواهند شد و فریاد بر سر غاصبان و ظالمان در هر شرایطی ادامه دارد.

 

بیش از ۷۰ سال از اشغال قدس شریف به عنوان قبله نخست مسلمانان توسط رژیم غاصب صهیونیستی می‌گذرد و مسلمانان این مساله را نقض آشکار حقوق بشر می‌دانند زیرا فلسطین جزیی از سرزمین‌های اسلامی است.

 

روز قدس نماد مظلومیت و استمرار مقاومت ملت مظلوم فلسطین است که از طرف جهان استکبار و رژیم صهیونیستی مورد ظلم و ستم قرار گرفتند و در ۴۰ سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران و مردم بسیاری از کشورهای اسلامی با به رسمیت شناختن این روز سعی دارند تا از فراموش شدن آرمان این سرزمین مقدس جلوگیری کنند.

 

 

«سیدجلال سیدمحمدی» با تبریک فرا رسیدن روز قدس اظهار کرد: روز قدس پیام‌آور وحدت امت اسلام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و فریاد مظلومان فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف باید دراین روز به گوش جهانیان برسد.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: امروز به مدد الهی، ایستادگی جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم بر بشریت، چهره زشت و اندیشه ناپاک طراحان نظام ناعادلانه جهانی را بیش از پیش آشکار کرده است.

 

وی گفت: با توجه به اینکه صحنه حضور و بروز روز جهانی قدس امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی است، اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز وآرزوی قبولی طاعات وعبادات از مردم ولایتمدار شهرستان صومعه‌سرا تقاضا دارم همچون گذشته و کوبنده‌تر از قبل، همراه با امت ایران اسلامی در راستای محکومیت رژیم اشغالگر قدس از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.

 

 

«سید یاسر بذله» با گرامیداشت روز قدس تصریح کرد: اهمیت روز قدس بر کسی پوشیده نیست، روز قدس میراث گران بهای امام راحل و نماد مقاومت تمام آزادی‌خواهان جهان علیه نظام و رژیم ظالم صهیونیست است.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا افزود: آینده بینی امام خمینی باعث شد تا این روز پایه گذاری شود و اینک روز قدس به عنوان یک عامل آگاه ساز مردم جهان ایفای نقش می‌کند.

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید بداند ایران اسلامی شجاعانه بر آرمانهایش ایستاده است خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل ظلم رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل می‌ایستد.

 

 

«مائده فلاحتکار» با گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: روز قدس می‌تواند سرآغاز یک حرکت عظیم مردمی در فضای مجازی علیه صهیونیسم جهانی باشد.

 

رییس بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، این بار با حضور گسترده و کم‌نظیر خود در فضای مجازی، از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایت‌های رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را محکوم کردند.

 

وی با بیان اینکه نامگذاری روز قدس توسط امام راحل نشان از تدبیر، شجاعت و دوراندیشی آن پیر فرزانه بود، گفت: امام خمینی(ره) با این نامگذاری زمینه عزت اسلام و مسلمین و ذلت و خواری استکبار جهانی را فراهم کرد.

 

فلاحتکار تصریح کرد: حضور همیشگی مردم در صحنه و هشت گذاری‌ها در فضای مجازی علیه رژیم منحوس صهیونیست، بیم و وحشت را در خیمه دشمنان انداخته و مسلمانان جهان را شاد کرده است.

 

رییس بسیج رسانه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار قدرتمند در شرایط خاص کرونایی استفاده از فضای قدرتمند مجازی است لذا می‌توان با ایجاد یک جریان فکری در سطح کشور و جهان صدای مظلومیت مردم فلسطین و قریب بودن پیروزی را به گوش جهانیان رساند.

 

گفتنی است، هم‌زمان با روز قدس در فضای مجازی مراسم این روز باشکوه برگزار شد و مردم شهرستان‌ صومعه‌سرا در این فضا سنگ تمام گذاشتند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس در فضای مجازی بسیج رسانه صومعه سرا روز قدس فضای مجازی ایران اسلامی مظلوم فلسطین صومعه سرا روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

: ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • ممنوعیت تیک تاک آزادی بیان مردم آمریکا را نقض می‌کند
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس
  • عدالت و انسجام اجتماعی؛ مهمترین موضوعات محوری در قرآن