Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@01:42:21 GMT

پایین کشیدن پرچم صهیونیست، وظیفه هر مسلمان است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۰۲۲

پایین کشیدن پرچم صهیونیست، وظیفه هر مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در مراسمی که به مناسبت روز قدس با حضور مسؤولان ارشد چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: روز قدس یادگار هوشمندانه امام خمینی(ره) برای مقابله با باطل و ظلم است که باید با جدیت این روز گرامی و زنده نگه داشته شود.

امام جمعه شهرکرد حقیقت‌گرایی و آینده‌نگری را دو ویژگی مهم امام(ره) برشمرد و اعلام روز قدس را هم ناشی از این ویژگی‌های امام(ره) دانست و افزود: روز قدس باعث می‌شود پرچم حق همیشه برافراشته باشد و باطل به سمت سرنگونی و اضمحلال حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مبارزه با باطل را جزو لاینفک فرهنگ امام خمینی(ره) دانست و تشریح کرد: مسیر و گفتمان امام(ره) برآمده از مکتب امام صادق(ع) است و در فرهنگ اسلام باطل یعنی طاغوت؛ طاغوت یعنی پرچمی که در امریکا و اسرائیل به ناحق برافراشته شده است.

قدرت صهیونیسم پوشالی و پیکرشان بی‌جان است

نکونام خاطرنشان کرد: مسلمانی که می‌خواهد باطل ستیز باشد باید در صحنه مبارزه با باطل حضور داشته باشد و پرچم ناحق صهیونیسم را پایین بکشد و برای آزادی قدس عزیز تلاش کند.

وی با اشاره به ضعیف شدن قدرت صهیونیسم نسبت به چهل سال گذشته، تصریح کرد: امروز از صهیونیسم یک پیکر بی‌جانی بیش نمانده که فقط به پشتوانه قدرت‌های استکباری خود را حفظ کرده و عربده‌کشی‌هایی ظاهری دارد؛ اما در مقابل جریان مقاومت مقتدرتر از دیروز با موشک‌هایشان لرزه بر اندام دشمن می‌اندازند و امروز صهیونیسم اگر ضربه‌ای بزند چندین برابرش را متحمل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هر چند امروز به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری تجمع در خیابان‌ها را نداریم ولی دل‌های مسلمانان به هم گره خورده و پشتیبان فلسطینیان و گروه‌های مقاومت هستند.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد مسلمانان صهیونیست پرچم روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و عکس

یک شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری که قصد داشت به پرچم فلسطین بی احترامی کند، در تله انفجاری گرفتار و زخمی شد.

به گزارش مشرق، منابع محلی از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در شرق رام الله خبر دادند.

بنابراین گزارش، یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در نزدیکی روستای المغیر در شرق رام الله در تله انفجاری مبارزان مقاومت که زیر پرچم فلسطین تعبیه شده بود، گرفتار و زخمی شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم
  • آینده صهیونیست‌ها در «خراش»
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و عکس
  • تله پرچم فلسطین یک صهیونیست را مجروح کرد | لحظه انفجار بمب + ویدئو
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و تصاویر
  • فیلم| مجروح شدن یک صهیونیست با تله پرچم فلسطین
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • حجاب مقوم عاملیت زن مسلمان