Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فردا شب تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر جام خلیج فارس به مصاف هم می‌روند. دیداری که پیروزی در آن با توجه به شرایط امتیازی ۲ تیم و همچنین بازی‌های عقب افتاده‌ای که شاگردان جواد نکونام در ادامه مسابقات باید انجام دهند برای فولادی‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نتیجه گیری در این دیدار برای شاگردان نکونام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که فولادی‌ها بعد از ۳ شکست پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا و خستگی فراوانی که از این مسابقات سوغات آورده اند باید به مصاف رقیب سرسخت و پر مهره خود، یعنی گل گهر سیرجان بروند و امیدوار باشند با پیروزی خانگی مقابل این حریف بار دیگر به روند خوب خود پیش از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازگردند و بار دیگر خود را به عنوان یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر معرفی کنند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حال حاضر با ۲۷ امتیاز از هجده مسابقه در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان فردا شب از ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولاد آرنای اهواز به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید 

۳ شکست و صفر گل زده، دلیل حذف شاگردان نکونام از لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال سیرجان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زنان بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا شامگاه شنبه در دیداری خانگی به مصاف چلسی رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

این دیدار اما از دو جهت برای طرفداران این تیم حائز اهمیت بود. نخست آنکه تیم زنان بارسلونا از سال ۱۳۹۷(۲۰۱۹) در هیچ دیدار خانگی شکست نخورده بود. این تیم در ژانویه ۲۰۱۹ (بهمن ۱۳۹۷) در دیدار برابر اسپورتینگ هوئلوا در لالیگا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود و پس از آن در ۱۲۳ دیدار خانگی و به مدت ۵ سال هرگز طعم شکست را نچشیده بود.

ضمن اینکه این تیم از آوریل ۲۰۱۹ (شهریور ۱۳۹۹) در تمام دیدارهایی که به میدان رفته است موفق به گلزنی شده بود و برای نخستین بار در دیدار با چلسی و پس از حدود ۱۹۰ بازی نتوانست در یکی دیدار گلزنی کند.

این تیم اسپانیایی در این فصل ۱۶۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

بارسلونا در فصل گذشته موفق شد رکوردی خارق العاده از خود به نمایش بگذارد و علاوه بر کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در ۴۴ بازی، ۴۲ برد و ۲ تساوی به دست بیاورد.

کد خبر 6084256

دیگر خبرها

  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت