Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@08:31:37 GMT

برگزاری مراسم خودجوش گرامیداشت روز جهانی قدس در میدان فلسطین

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۰۳۱

‍‍‍‍‍‍

مراسم خودجوش گرامیداشت روز جهانی قدس صبح امروز در میدان فلسطین برگزار شده و پرچم فلسطین در این میدان به اهتزاز درآمد. خبرپزاری میزان - مراسم خودجوش گرامیداشت روز جهانی قدس صبح امروز در میدان فلسطین برگزار شده و پرچم فلسطین در این میدان به اهتزاز درآمد و همچنین پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا به آتش کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   همچنین راهپیمایی خودجوش موتوری و آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا در میدان انقلاب و نیز میدان فردوسی در گرامیداشت روز جهانی قدس انجام شد.    بیشتر بخوانید:  بنیاد رژیم غاصب صهیونیستی همانند خانه عنکبوت سست و ناپایدار است

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     برچسب ها: راهپیمایی خودجوش روز قدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راهپیمایی خودجوش روز قدس گرامیداشت روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، این مراسم هم اکنون با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)، مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا بویژه همسر شهید محمد منتظر قائم تنها شهید این حادثه، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

اجرای سرود حماسی استکبارستیزی، خاطره گویی شاهدان عینی این حادثه، بازدید از محل سقوط بالگرد‌ها از جمله ویژه برنامه‌های درنظر گرفته شده این مراسم است.

دیگر خبرها

  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک